جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Hoh | 11111hoh
۱۵:۲۹:۳۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#پلوله امروز هم باز نشد فعلا با 20 در صد ضرر بعد از 4 سال تنها سهمیاب در شرایط تورمی ما را نابود کرده .پلوله را دعا کنید اصلا گزارش نده نخواستیم گزارش الف را تا فرصت پیدا می کنند سهم را می بندند. نه قراداد می خواهیم نه فروش ونه نمایندگی سهم باید باز باشه تازه هفته بعد هم کلا تعطیل هست .فعلا مدیران با اعصاب سهامدار بازی می کنند. بعداز باز شدن ناظر را ببینیم چه حالی از ما بگیره .

لیست اخبار