سکرد محال است زیر قیمت 2400 تومان بفروشیم محال است تا دوماه دیگر سهامداری نکنیم هرکس ناراحت است نمی تواند صبر کند بفروشد برود پول مفت ندارم سهام های در معرض خطر بخرم از نظر من باید تک سهم سکرد شویم
-
مسافر زمان
گلدا توریل هم ضربتی انجام دادیم بیکار نبودیم
-
فرهاد موثقی
#ثبهساز #شاخص_بورس با توجه به قیمت و ارزش دارایی های ثبهساز از چند جهت ارزش توجه دارد : 1- با قطعیت رای دادگاه به نفع شرکت و عودت ملک ونک اولا 390 میلیاردتومان سود خالص بابت وجه تضمین قرارداد در صورتهای مالی 6 ماهه ثبهساز افزوده می شود درثانی خود ملک ونک هم در ترازنامه شرکت به عنوان دارایی سهامداران منعکس خواهد شد که با توجه به ارزش روز ان که حداقل 6000 میلیاردتومان است باید در ارزش روز سهام ثبهساز مورد نظر قرار گیرد . 2- با توجه به گزارش فعالیت 6 ماهه ثبهساز که حدود 2597 میلیاردتومان درامد محقق کرده ، به نظر حدود 40 تا 45 تومان سود از این بابت و حدود 9.5 تومان هم از بابت دریافت 390 میلیاردتومان جریمه خریدار ملک ونک که به عنوان وجه تضمین نزد شرکت بوده و در مجموع حدود 50 تا 55 تومان سود کسب نموده که در صورتهای مالی شش ماهه منعکس خواهد شد. 3- انتظار سهامداران برای کارشناسی رسمی و به روز این ملک و سپس اگهی فروش ان یا اخذ پروانه و احداث بنا در ان چه توسط شرکت چه مشارکتی گرچه بعید است که شرکت اهل ساخت به تنهایی باشد لذا به احتمال زیاد ابتدا ارزش ملک مورد نظر را کارشناسی روز می کند سپس ان را برای فروش اگهی می کند و اگر بخاطر قیمت بالا خریداری نبود برای مشارکت در ساخت اگهی اش خواهد کرد
-
مهدی
ثباغ تا الان بدون لحاظ نمودن فروش تجهیزات شهری یا همون بازار میوه وتره بار ثباغ 105 تومان سود ساخته.با لحاط نمودن میوه و تره بار حدود 180 تومان سود ساخته.ثباغ 50 هزار متر اپارتمان اماده فروش دارد.
-
عبد عبد
وبصادر وبصادر فقط 70همت سهام پالایشی داره افزایش سرمایه ساختمان و هزار تا چیز دیگه اونوقت ارزش مارکتش 45همته وپارس هم پی بر بی چهل و پنج صدم داره قیمت سهم 180تومنه و سود سهم 151تومن و هزار تا چیز دیگه این دو تا سهم ماه ها باید صف خرید باشن
-
مسافر زمان
گلدا مثل توریل ـذهن بازاررو خوندم ضربتی کارام انجام دادم
-
Satrap537
حافرین همه جا صحبت از سهم ما شده حافرین . جالبه کسانی که پالایشی دارند تو کانال. هاشون و خصوصی از حافرین صحبت میکنند. اگه صف بشه قفل میشه با توجه به تعداد کم و قیمت پایین . پول درشت بخواهد وارد شود پشت صف میماند. فروشنده ای هم نیست دیگه ما بلند مدتی هه ماندیم . اکثرا هم حجیم داریم . همین الان من حاضر نیستم یک برگ سهم دویست تومان هم بفروشم
-
programmer
شغدیر #سرخطی جایگاه 8 خرید شد. جایگاه 14، تنها 74 درصد سفارش انجام شد.
-
محسن ن
اهرم امروزم حقوقی ها خریدند تا کدهای حقیقی خودشون نجات بدند از فردا نقطه سبز تو بازار به ندرت گیر میاد
-
رحیم مرادی
#ثفارس هر وقت همه با ضرر فروختن رشد شارپ سهم شروع میشود ( وارن بافت )
-
NoavaranAmin
سیمان شاهرود (#سرود) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/12/29 @NoavaranAmin ⭕️کاهش (26.85) درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 65.84 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 116.37 درصدی فروش 3 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal