#خودرو دیروز خبر اومده که 60 هزار تا از ماشین های قرعه کشی شده بدون متقاضی مونده و کسی پول واریز نکرده. تا وقتی خودرو ساز ها بهره وری شون رو بالا نبرن و هزینه ها رو پایین نیارن این افزایش 30% که هیچ 300% هم افزایش قیمت بدن سودده نمیشن. تا توافقی نشه و قطعات و تکنولوژی ارزون وارد نشده سهام خودرو و سایپا کوره پول سوزیه
-
NoavaranAmin
صنایع بهداشتی ساینا (#ساینا) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/09/30 @NoavaranAmin ✅افزایش 0.67 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 182.43 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 109.71 درصدی فروش 6 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
Hamedch2
مالک اتیه NAVصدور(پایانی) 11980 هم اکنون
-
اخبار شرکتها و مجامع
#رنیک | جنرال مکانیک فصل را پرقدرت بست؛ فروش خرداد بالاتر از میانگین دو ماه قبل ایستاد گزارش فعالیت ماهانه جنرال مکانیک نشان می دهد شرکت در خردادماه ضمن حفظ روند رو به رشد درامدها، عملکردی بهتر از میانگین ماه های ابتدایی سال ثبت کرده و با قدرت فصل را به پایان رسانده است. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد شرکت در خردادماه به 8,180 میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 44 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد 3 ماهه رنیک به 22,200 میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش را نشان می دهد. با کسر عملکرد خرداد، مجموع درامد دو ماه نخست سال مالی 14,020 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش این دو ماه 7,010 میلیارد ریال براورد می شود. بر این اساس، فروش خرداد حدود 17 درصد بالاتر از میانگین دو ماه قبل ثبت شده که از تداوم شتاب درامدی شرکت در پایان فصل حکایت دارد. در مجموع، گزارش جدید رنیک نشان می دهد روند رشد فروش شرکت همچنان حفظ شده و ثبت عملکردی بالاتر از میانگین ماه های قبل، چشم انداز مثبتی از فعالیت های عملیاتی جنرال مکانیک در ابتدای سال مالی ارایه می دهد. @akhbar_majame
-
مهدی پیروزفر
دارایکم متعجبم!! وبصادر صف خرید،وتجارت مثبت بالا ،فقط وبملت منفی3 بدون صف فروش،اونموقع ایندارایکم چرا صف فروش شده؟اگه فقط ازوبملت پیروی میکنه حداقل باید صف فروش نمیشد
-
hamid
#ددانا زمان واریز سود سهام یک ماه عقب افتا و 5 مرداد ماه قراره واریز بشه
-
سصفها هرکس به هر دلیل قصد خروج داره، کمتر از 6 - 7 هزار بفروشه، سرمایه خودش رو از بین برده این کف تارگتی هست که تکنیکالیست ها هم ان را تایید می کنن
-
hamid
#وسپه روز اول هم گفتم وقتتون رو بیهوده برای این نماد حرام نکنید…راه به جایی نخواهید برد
-
شفارس یک نصیحت برادرانه: لطفاً تعصب رو کنار بگذارید و دنبال نمادهای بنیادین و سود ده باشید نمادهایی که سقف های تاریخیشون رو زدند و همه سهامدارانشون در سود هستند و اگر هم به دلایلی مدتی اصلاح می کنند خیلی زود جبران می کنند.
-
Hamedch2
مالک اتیه کامرانیه محله ای در شمیران، واقع در شمال کلانشهر تهران است. این محله که در منطقه 1 شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات قرار دارد، یکی از گران قیمت ترین مناطق مسکونی تهران محسوب می شود.
-
سصفها سهم تارگت های خیلی بالایی داره تابلوی معاملاتی چند روز اخیر این موضوع رو تایید می کنه