جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی پیروزفر | ms20176861
۱۶:۱۴:۵۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

دارایکم متعجبم!! وبصادر صف خرید،وتجارت مثبت بالا ،فقط وبملت منفی3 بدون صف فروش،اونموقع ایندارایکم چرا صف فروش شده؟اگه فقط ازوبملت پیروی میکنه حداقل باید صف فروش نمیشد

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار