#وسپه روز اول هم گفتم وقتتون رو بیهوده برای این نماد حرام نکنید…راه به جایی نخواهید برد
-
Fundvesting | فاندوستینگ
دو ماه، دو تقسیم سود؛ کدام درامدثابت بیشترین عایدی را ساخت؟ 📌با برقراری اتش بس و بازگشت ارامش نسبی به بازارها، صندوق های درامدثابت با تقسیم سود تاکنون دو نوبت سود نقدی (مربوط به اردیبهشت و خرداد 1405) را میان سرمایه گذاران خود توزیع کرده اند. ‼️در این بررسی، فرض کرده ایم 100 میلیون تومان از ابتدای این دوره در هر یک از صندوق های ETF درامدثابت با تقسیم سود سرمایه گذاری شده باشد و مجموع سود نقدی پرداختی طی این دو مرحله را محاسبه کرده ایم. نتیجه نشان می دهد که تفاوت سود دریافتی میان صندوق ها، حتی در بازه ای کوتاه، می تواند قابل توجه باشد. 🔸در این میان، صندوق همای با پرداخت 5.49 میلیون تومان سود نقدی به ازای هر 100 میلیون تومان سرمایه گذاری، بیشترین سود تقسیم شده را در این دوره به ثبت رسانده است. همچنین این صندوق در حال حاضر با نرخ موثر سالانه 38.5 درصد، همچنان یکی از گزینه های قابل توجه برای سرمایه گذارانی است که به دنبال دریافت جریان منظم سود نقدی از محل سرمایه گذاری خود هستند. 💡نکته: اعداد این گزارش، مجموع سود نقدی پرداخت شده طی دو مرحله تقسیم سود (اردیبهشت و خرداد 1405) بوده و مبنای مقایسه، سرمایه گذاری فرضی 100 میلیون تومانی در هر صندوق است. 🗓 6 تیر 1405 📱 @fundvesting
-
علی
#شپنا سود هر سهم شتبریز میشه 300 تومان که سه شنبه مجمع تقسیم سود داره با سود تقسیمی خود شبریز برای هر سهم حول و حوش 780 تومان سود تقسیم میشه خییییلی عالیییی تماااام
-
علیرضا عالمی حریری
#فولای مجمع فولاد الیاژی یزد؛ تقسیم 10 درصدی سود و حفظ بخش عمده سود در شرکت مجمع عمومی عادی سالیانه صنایع فولاد الیاژی یزد با تصویب صورت های مالی سال 1404، درباره نحوه تقسیم سود میان سهامداران تصمیم گیری کرد. بر اساس مصوبات مجمع، شرکت به ازای هر سهم 371 ریال سود محقق کرده که از این میزان، 38 ریال به صورت نقدی میان سهامداران توزیع خواهد شد؛ به این ترتیب حدود 10 درصد از سود سالانه تقسیم و بخش عمده ان در شرکت ابقا می شود. همچنین سود انباشته شرکت در پایان سال مالی به 1,106 میلیارد ریال رسیده که می تواند در اینده برای اجرای طرح های توسعه، افزایش سرمایه یا تقویت سرمایه در گردش مورد استفاده قرار گیرد. سیاست تقسیم سود فولای نشان می دهد شرکت رویکردی محتاطانه در توزیع سود در پیش گرفته و ترجیح داده بخش عمده سود سال مالی را برای تامین نیازهای اتی و توسعه فعالیت ها حفظ کند.
-
نبض مجامع | اخبار مجامع
🔴 مجمع عمومی عادی سالیانه #سلیم با حضور 33.98 درصد سهامداران به حدنصاب قانونی نرسید و برگزار نشد. عضو کانال اخبار مجامع شوید 👇 🆔️ @nabzemajame
-
ططلاطللا طلاططلا
عیار به نظرم حقوقی این صندوق طلا واقعا مهربون هست چون امروز واقعا فرصت خرید داد به عزیزانی که میخاستن بخرن ولی اگر هم امروز نخریدید فردا اول وقت مثبت 10 سفارش بزارید شاید موفق به خرید بشید
-
وملی فوتبالهای جام جهانی رو که میبینم یه شرکت لبنیاتی کلا با سه چهارتا شعبه بیشتر وقتا میبینم تبلیغات زیر نویس میده .این شرکت با این بروبیا و املاک و محصولات و غیره واسم سوال چرا یه تبلیغ ازش نمیبینیم .
-
Peyman Ashna
ثپردیس همه چی چند برابر شده
-
فزر فرداکل فزری که فروختموجایگزین می کنم الان فقط بایدسهام سودسازباتقسیم بالاخریدصف فروش سهمهای خوب بازاراخروقت جمع شد
-
تکنو چند روز قبل قفل شدن صف فروش گفتم بازیگرش خارج شده ، نبابک رو جمع کرده جابجا کنید برید روی اون
-
چوبین⭐⭐⭐
گلدا خودم هم تقریبا سهام کامل فروختند. فقط توریل . اینم که در مثبت سه سنگین داشتم .فروختم . در منفی سه با سود نوسانگیری از سینرژی و سافرون گرفتم .ینی مفت .