خزامیا شپلی 15 هزارتومان از 80 تومان
-
شتران دوستان من قبلا 4 سال متوالی همزمان سهامدار شپنا و شتران بودم بعد 4 سال از شپنا با 89 درصد و از شتران با 367 درصد سود خارج شدم و چند ماه پیش دوباره وارد شتران شدم در بلند مدت میزان سود شتران با شپنا قابل مقایسه نیست
-
محمد ح
ثفارس پله دوم 850 تا 1000 مگر خلافش ثابت بشه
-
اخبار شرکتها و مجامع
#غگلستا | پگاه گلستان با قدرت به فصل پایان داد؛ فروش خرداد بالاتر از میانگین ماه های قبل ثبت شد گزارش فعالیت ماهانه شیر پاستوریزه پگاه گلستان از تداوم روند رو به رشد درامدها حکایت دارد؛ به طوری که عملکرد خردادماه علاوه بر رشد چشمگیر نسبت به سال گذشته، از میانگین ماه های قبل نیز فراتر رفت. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد شرکت در خردادماه به 4,005 میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 79 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد 6 ماهه غگلستا به 20,824 میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 88 درصد افزایش را نشان می دهد؛ موضوعی که بیانگر حفظ روند صعودی فروش در سال جاری است. با کسر عملکرد خرداد، مجموع درامد پنج ماه نخست سال مالی 16,818 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش این دوره حدود 3,364 میلیارد ریال براورد می شود. بر این اساس، فروش خرداد حدود 19 درصد بالاتر از میانگین پنج ماه قبل ثبت شده و نشان می دهد شتاب درامدی شرکت در پایان فصل تقویت شده است. گزارش جدید غگلستا تصویری از رشد پایدار فروش، عملکردی فراتر از میانگین ماه های گذشته و تداوم روند مثبت عملیاتی ارایه می دهد؛ موضوعی که می تواند چشم انداز درامدی شرکت را در ادامه سال تقویت کند. @akhbar_majame
-
بورس ایران
#ثمسکن دوستان درباره پروژه نگین پرسیدن بزارین دقیق بهتون بگم با در نظر گرفتن قیمت روز زمین و ساختمان و پروژه های مشابه، برخی تحلیلگران بازار سرمایه ارزش پروژه نگین را حدود 10 تا 12 هزار میلیارد تومان براورد می کنند. البته اگر پروژه با کاربری تجاری و اداری و قیمت های بالاتر به فروش برسد، ارزش ان حتی می تواند بیش از 15 هزار میلیارد تومان نیز باشد.. فقط همین یه قلم علت کنترل قیمت سهم تو این یک هفته و منفی کردن و حجم سنگین خرید و معامله بلوکی امروز بخاطر همین اخبار هست که به بیرون درز کرده که می تونه باعث رشد بسیار زیاد و شارپ سهم بشه…☝️☝️☝️☝️
-
ECOTahlilgar
صندوق نهال از کف قیمتی خود بازگشت و به بالای 6200 تومان رسید. به نظر می رسد پیش از عبور از مقاومت 6300، با یک عقب نشینی یا نوسان در همین محدوده روبرو خواهد شد.
-
فاذر رشد بورس تمام شد .نقدینگی از بورس خارج شده و درامد ثابت ریخته شده .محال این سهام بالا بره و سهام دیگه هم همینطور .فقط پالایشی ها خوب رشد کردن شتران و…
-
بتاکاپ
#کرمان بدبختی این سهم نه کل سهام اینه که بازیگراش نمیذارن از یه حدی بالاتر بره. کرمان شده نوسان بین 110 تا 120 . وساپای بدبخت 1000 درصد تعدیل مثبت داده نسبت به پارسال بعد امروز صف فروش! خساپا رو نمیذارن بیشتر از 58 بره. ورنا رو نمیذارن بیشتر از 560 بره بالا . کرمانم نمیذارن بیشتر از 120 بره. بازار بورس که نیست . دیوونه خونه س
-
محمد ح
ثفارس پله اول حوالی 1200 تومن
-
پیگیر حق
#شپلی سه ماهه اول یعنی فصل زمستان حدود 1600 و مجموع شش ماه(سه ماهه زمستان و سه ماه بهار ) شده حدود 4700. درست نوشته
-
ثشرق کسی که 80 درصد تو ضرره این سهم بایستی از اینجا 5 برابر بشه تا ضررش جبران شه مگه میشه