جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| vanil
۱۵:۵۹:۴۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

شتران دوستان من قبلا 4 سال متوالی همزمان سهامدار شپنا و شتران بودم بعد 4 سال از شپنا با 89 درصد و از شتران با 367 درصد سود خارج شدم و چند ماه پیش دوباره وارد شتران شدم در بلند مدت میزان سود شتران با شپنا قابل مقایسه نیست

لیست اخبار