#وسدید دوستان برای مجمع اماده باشید جهت حضور مدیر عامل باید جوابگو باشه
-
شفارس بعضی ها شفارس رو در سال 99 در قیمت 325 تومن خریدند و الان بعد از 6 سال و با این همه تورم 45 درصد در ضرر هستند.
-
کمال خدابنده لو
اهرم اگه فردا یا پس فردا بازار بخواد برگرده به نظرم این دفعه خودرو بتونه رالی خوبی رو تجربه کنه چون خوب داشتن میخریدنش تو صف فروش ضخود های برج 5 رو زیر نظر داشته باشید…
-
💠 سامان تحلیل 💠
📊 نگاهی به ترکیب پرتفوی بورسی تاپیکو بعد از بررسی ترکیب پرتفوی بورسی #شستا، حالا نوبت به مهم ترین دارایی بورسی این هلدینگ یعنی #تاپیکو می رسد؛ شرکتی که به تنهایی بیش از نیمی از پرتفوی بورسی شستا را به خود اختصاص داده و به همین دلیل بررسی ساختار دارایی های ان اهمیت ویژه ای دارد. توضیحات تکمیلی در ادامه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠
-
شفارس هیچ خبری نیست
-
شپدیس تونستید بخرید و لذت ببرید از صعود روزهای اینده شپدیس و فارس هر دو جای رشد صدرصدی دارند از نوسانات نگران نباشید صعود قطعیست با حمایت خوب حقوقی
-
Mohsen Esfandi
ثامان از فردا فکر نکنم راه بده کسی اگه پول بی کاری داره، خرید یا اضافه کنه اگه تونستین، چون رشد خوبی درانتظاره نماد هست.
-
ثپردیس در بلند مدت هیچ بازاری بازدهی بورس را نداره
-
وبملت شایعه شده احتمالا در مجمع امسال وبملت شاهد تقسیم سود 30 درصدی باشیم که اگر این اتفاق بیافته می تونه در روند حرکتی بانک ملت و سایر گروه بانکی تاثیر مثبت بزاره
-
فوق تخصص طلا و دلار و بورس امید استیوجابز
دلار کمی افت کرد و 166700 هست فردا مذاکره هست و خودرو و خساپا می تونند مثبت بشن
-
ASA SA
غالبر سهم 400ملیونی چرا اینقدر حجم میخوره. دو ماه دریا بسته بود ودولت هیچی نفت نفروخت چرا پالایشی ها هرروز صف خرید هستند