جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
ASA SA | alireza8737
۱۵:۵۲:۴۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

غالبر سهم 400ملیونی چرا اینقدر حجم میخوره. دو ماه دریا بسته بود ودولت هیچی نفت نفروخت چرا پالایشی ها هرروز صف خرید هستند

لیست اخبار