جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علی اسماعیل نیا | iliaking
۱۴:۳۷:۳۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#شاخص_بورس عزیزم همین امروز هم اگر سهمای خوب و بنیادی داشتی کل پورتفوت میتونست صف خرید باشه…. من زفجر جم پیلن پترول شپنا شبندر تاپیکو دحاوی غدانه داشتم بالا پایین شاخص و بازارگردانو اینو اون رو حس نکردم…. گزارش بخون سود اینده رو حساب کن بعد نرم نرم بخر برو یه گوشه لذت ببر

لیست اخبار