🔴#تابش اولین #فروش_حقیقی در قیمت 64,544 ( 2.4% ) ساعت: 13:59 5نفر هر کد میانگین 209 میلیون تومان مجموعا 1,044میلیون تومان 915 میلیون تومان توسط #حقوقی خرید شد. قدرت خریدار: 0.6 م.سی روز: 0.7 | سرانه حقیقی: 62 م.سی روز: 34 قیمت پایانی 64,506 ( 2.34% ) @fundSmartMoney2 1405/04/06
-
سصفها پایینی در کار نیست اینجا فقط باید پله ای خرید
-
جواد جوادی
#توسن نامه توسن به نوعی اعتراف کرده دارد برای هر 4 بانک دچار اخلال کار میکند تا رفع مشکل بشوند هر برگه سهام توسن و فن افزا باید بالای 2الا 3 هزار تومان باشد
-
Mohsen Esfandi
ثامان * پروژه های جدید از جمله سامان 6 نیز در حال اجرا هستند که در صورت تکمیل، می توانند ارزش دارایی های شرکت را افزایش دهند
-
سصفها به امید خدا همه سهامداران قدیمی و دوستانی که به تازگی وارد سهم شدند، می تونیم در کنار هم سودی فراتر از رشد شاخص کل رو در اینده کسب کنیم خیلی از دوستان بیش از دو سال هست حتی یک برگه سهم را نفروختند و نخواهند فروخت و این موضوع اهمیت زیادی در حفظ روند صعودی داره اگر پارسال شرایط جنگی نبود، مطمین باشید سهم خیلی زودتر از اینا استارت رشدش رو می زد، ولی خب یه عده از ان شرایط بهره برداری کردن و شواهد موجود هم نشان میده افزایش سرمایه صرفا گرو گرفته شده تا بزخری ها کامل بشه
-
salehi
#شیران دلایل جمع اوری کل صف فروش شیران: 1.قیمت جهانی محصول ال ای بی از 1400 دلار اردیبهشت ماه تا 2700 دلار بازای هرتن افزایش یافته است واین یعنی رشد دوبرابری فروش در شش ماهه دوم سال مالی 1405 واین بمعنی رشد فروش امسال بیش از دوبرابر سال 1404 خواهد بود وعملا به نزدیک 50 همت خواهد رسید. 2.از طرفی با راه اندازی شیران 2 از ابتدای پاییز 1405 دیگر میزان ظرفیت تولید دوبرابر سال 1404 خواهد شد.واحتمالا فروش در سال 1406 به حدود 100 همت خواهد رسید. بنابراین با سهمی روبرو هستیم که در دوسال اینده درصورتیکه نرخ دلار را ثابت بگیریم هر سال میزان فروش دویرابر خواهد شد.واین یعنی شیران اماده یک جامپ قیمتی با یک افشا الف خواهد بود ومنفی های چند روز اخیر بمنظور پیاده کردن سهامداران خسته ، وسوار کردن سهامداران رانتی وحقوقی های مطلع میباشد. پس مراقب باشید که سهم خود را دراستانه جهش از دست ندهید.
-
وساپا سهامداران وساپا که تا الان با سهم ماندید، اینجا جای فروش نیست، تو بدترین حالت یکماه دیگه با وساپا موندن کار سختی نیست، با این شرایط وساپا، حیفه با دو تا منفی از سهم خارج بشید! باز هم خود دانید. شرایط عالی وساپا و اخبار خوب و مجمع و حداقل دو تا افشا الف را همه میدونن و هیچکس نمیدونه با چه درصدی باز میشه! اینجا ریسک خروج بالا هست نه ورود به وساپا! دقت کنید چه ریسکی میکنید.
-
Hk هادی
خنصیر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی
-
📈تحلیل سهام 📊
#دلر عدد p/e برابر 9٫1 می باشد گزارش 3 ماهه خوبی میتونه بده جهش عالی 👌
-
بورس۲۴ | Bourse24
«توسن» از ازمون اختلالات بانکی سربلند بیرون امد به گزارش کدال نگر بورس 24، در پی بروز برخی اختلالات در سامانه های بانکی کشور طی روزهای اخیر، سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه ای مستعجل و محرمانه، خواستار شفاف سازی فوری شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین (توسن) در خصوص اثرات احتمالی این رویداد بر عملکرد و سوداوری شرکت شد. https://www.bourse24.ir/news/358731
-
NoavaranAmin
صنایع بسته بندی ایران (#فبیرا) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/09/30 @NoavaranAmin ✅افزایش 13.8 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 161.99 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 89.99 درصدی فروش 6 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal