جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mohsenebrn
۱۶:۲۲:۲۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

سصفها به امید خدا همه سهامداران قدیمی و دوستانی که به تازگی وارد سهم شدند، می تونیم در کنار هم سودی فراتر از رشد شاخص کل رو در اینده کسب کنیم خیلی از دوستان بیش از دو سال هست حتی یک برگه سهم را نفروختند و نخواهند فروخت و این موضوع اهمیت زیادی در حفظ روند صعودی داره اگر پارسال شرایط جنگی نبود، مطمین باشید سهم خیلی زودتر از اینا استارت رشدش رو می زد، ولی خب یه عده از ان شرایط بهره برداری کردن و شواهد موجود هم نشان میده افزایش سرمایه صرفا گرو گرفته شده تا بزخری ها کامل بشه

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار