🔴🔴#تمشک اولین #فروش_حقیقی در قیمت 40,400 ( 0.69% ) ساعت: 13:59 3نفر هر کد میانگین 741 میلیون تومان مجموعا 2,222میلیون تومان 2,016 میلیون تومان توسط #حقوقی خرید شد. قدرت خریدار: 1.1 م.سی روز: 1.5 | سرانه حقیقی: 82 م.سی روز: 32 قیمت پایانی 40,430 ( 0.76% ) @fundSmartMoney1 1405/04/06
-
اخبار شرکتها و مجامع
#رنیک | جنرال مکانیک فصل را پرقدرت بست؛ فروش خرداد بالاتر از میانگین دو ماه قبل ایستاد گزارش فعالیت ماهانه جنرال مکانیک نشان می دهد شرکت در خردادماه ضمن حفظ روند رو به رشد درامدها، عملکردی بهتر از میانگین ماه های ابتدایی سال ثبت کرده و با قدرت فصل را به پایان رسانده است. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد شرکت در خردادماه به 8,180 میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 44 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد 3 ماهه رنیک به 22,200 میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 16 درصد افزایش را نشان می دهد. با کسر عملکرد خرداد، مجموع درامد دو ماه نخست سال مالی 14,020 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش این دو ماه 7,010 میلیارد ریال براورد می شود. بر این اساس، فروش خرداد حدود 17 درصد بالاتر از میانگین دو ماه قبل ثبت شده که از تداوم شتاب درامدی شرکت در پایان فصل حکایت دارد. در مجموع، گزارش جدید رنیک نشان می دهد روند رشد فروش شرکت همچنان حفظ شده و ثبت عملکردی بالاتر از میانگین ماه های قبل، چشم انداز مثبتی از فعالیت های عملیاتی جنرال مکانیک در ابتدای سال مالی ارایه می دهد. @akhbar_majame
-
مهدی پیروزفر
دارایکم متعجبم!! وبصادر صف خرید،وتجارت مثبت بالا ،فقط وبملت منفی3 بدون صف فروش،اونموقع ایندارایکم چرا صف فروش شده؟اگه فقط ازوبملت پیروی میکنه حداقل باید صف فروش نمیشد
-
سصفها هرکس به هر دلیل قصد خروج داره، کمتر از 6 - 7 هزار بفروشه، سرمایه خودش رو از بین برده این کف تارگتی هست که تکنیکالیست ها هم ان را تایید می کنن
-
hamid
#ددانا زمان واریز سود سهام یک ماه عقب افتا و 5 مرداد ماه قراره واریز بشه
-
hamid
#وسپه روز اول هم گفتم وقتتون رو بیهوده برای این نماد حرام نکنید…راه به جایی نخواهید برد
-
شفارس یک نصیحت برادرانه: لطفاً تعصب رو کنار بگذارید و دنبال نمادهای بنیادین و سود ده باشید نمادهایی که سقف های تاریخیشون رو زدند و همه سهامدارانشون در سود هستند و اگر هم به دلایلی مدتی اصلاح می کنند خیلی زود جبران می کنند.
-
Hamedch2
مالک اتیه کامرانیه محله ای در شمیران، واقع در شمال کلانشهر تهران است. این محله که در منطقه 1 شهرداری تهران و شهرستان شمیرانات قرار دارد، یکی از گران قیمت ترین مناطق مسکونی تهران محسوب می شود.
-
سصفها سهم تارگت های خیلی بالایی داره تابلوی معاملاتی چند روز اخیر این موضوع رو تایید می کنه
-
شپنا فردا شپنا رو با خودرو عوض کنید
-
Aydin
اهرم فردا صف فروش و پس فردا شاید متعادل منفی