جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
حسین بخششی | hossein1615
۱۴:۱۶:۴۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#شپنا *🤦‍♂️🤦‍♂️🤦‍♂️اینم از وضعیت بانک ها! وقتی امکان برداشت وجه نباشه سهامدار باید چکار کند .

لیست اخبار