پست پیشگامان (#بازرگام) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/12/29 @NoavaranAmin ✅ درامد شناسایی شده طی دوره یک ماه 1405/03/31، 8 درصد بالاتر از متوسط درامد شناسایی شده طی 2 ماه گذشته بوده است. ✅ متوسط درامد ماهیانه شناسایی شده طی 3 ماهه منتهی به 1405/03/31 بالغ بر 544,370 میلیون ریال بوده، درحالی که متوسط درامد ماهیانه شناسایی شده طی 12 ماهه سال گذشته بالغ 759,422 میلیون ریال بوده ایست. ⏹ درامد شناسایی شده طی دوره 1 ماهه 1405/03/31 بالغ بر 571,389 میلیون ریال می باشد. ⏹ جمع درامد شناسایی شده 3 ماهه منتهی به 1405/03/31 بالغ بر 1,633,110 میلیون ریال میباشد. تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
باما نیوز | خبر فوری
[]( اقای سه صندلی! وزارت نفت کیست؟ «بهزاد شمسی»؛ مرد همه کاره صنعت نفت یا نماد #تعارض_منافع؟ ❌انتصاب همزمان بهزاد شمسی به عنوان مدیر مالی و عضو هییت مدیره شرکت ملی نفت، عضو هییت مدیره صندوق بازنشستگی صنعت نفت و همچنین رییس هییت اول تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان، پرسش های جدی و بی پاسخی را درباره ساختار نظارتی و احتمال تعارض منافع در صنعت نفت ایجاد کرده است. 🟡منتقدان می پرسند، چگونه ممکن است فردی که در جایگاه مدیر مالی شرکت ملی نفت قرار دارد و نقش کلیدی در مدیریت منابع و پرداخت های مالی ایفا می کند، همزمان در هییت مدیره صندوق بازنشستگی #نفت نیز حضور داشته باشد؟ ⁉️ایا این تمرکز مسیولیت و قدرت، زمینه ساز تضعیف نظارت های مستقل نیست؟ ↩️سوال مهم تر اینجاست که وقتی همین فرد ریاست هییت اول تجدیدنظر رسیدگی به تخلفات اداری کارکنان را نیز بر عهده دارد، در صورت بروز هرگونه تخلف احتمالی در حوزه های مدیریتی یا مالی، چه نهادی و با چه میزان استقلال بر عملکرد او نظارت خواهد کرد؟ ناظرِ ناظر چه کسی است⁉️⁉️ 🟡از سوی دیگر، مدیر مالی شرکت ملی نفت نقش مستقیمی در واریز کسورات کارکنان به صندوق بازنشستگی دارد. منتقدان هشدار می دهند که تمرکز چنین اختیاراتی در یک فرد می تواند در شرایط بحرانی یا تصمیمات بودجه ای، صندوق بازنشستگی نفت را با چالش های جدی مواجه کند. ♨️ اگر به هر دلیل اعلام شود منابع مالی کافی وجود ندارد یا پرداخت ها با تاخیر انجام شود، چه تضمینی برای حفظ منافع بازنشستگان و کارکنان وجود دارد؟ ◾️این حجم از مسیولیت های حساس در اختیار یک مدیر، این پرسش را به وجود اورده که ایا اصول حکمرانی شرکتی، #شفافیت_مالی و تفکیک وظایف نظارتی در این انتصابات رعایت شده است یا خیر؟ ایا ساختار موجود به گونه ای طراحی شده که امکان پاسخگویی واقعی را فراهم کند، یا انکه حلقه های تصمیم گیری و نظارت در یک نقطه به هم رسیده اند؟ افکار عمومی، کارکنان و بازنشستگان صنعت نفت حق دارند بدانند که سازوکارهای جلوگیری از تعارض منافع در این انتصابات چیست؟ ↙️چه تضمینی وجود دارد که منافع هزاران ذی نفع #صندوق_بازنشستگی_نفت تحت تاثیر تمرکز قدرت و مسیولیت قرار نگیرد؟؟ #رانت 🔗باما بروز باشید 🆔 @Bama_News_ir
-
Riza
#شپلی جند سال پیش فروش شپلی حوالی28میلیارد بود یه بار که 40میلیارد شده بود کلی ذوق میکردیم ولی امروز حرف از 1/5همت هست بااینکه هنوز اول راهیم خدایا شکرت
-
💠 سامان تحلیل 💠
📊 ترکیب پرتفوی بورسی شستا زیر ذره بین دقیقا مطابق با تحلیل ارایه شده، زمزمه ها و شایعات مربوط به عرضه اولیه ستاره خلیج فارس توانست توجه سرمایه گذاران را به سمت #شستا جلب کند. هرچند این موضوع هنوز به صورت رسمی تایید نشده است اما مطابق همین انتظارات، شستا امروز از ابتدای بازار تا پایان معاملات با صف خرید سنگین مواجه بود و بار دیگر به یکی از نمادهای مورد توجه سهامداران تبدیل شد. توضیحات تکمیلی در ادامه
-
چنوپا میتونید در دوره ریزش سهم برید و روی سهام دیگر مث شستا (جامانده بازار) سرمایه گذاری کنید.
-
امیر 1365
عیار وبملت فردا اخر وقت صف خریده
-
تقی
حبندر 293تومن تقسیم سود که قول مساعدت وپرداخت سریعتر حتی در مرداد ماه داده شد
-
Academydrzhand
#جریان_نقدینگی 📌 خروج 1.6 همت پول حقیقی از بازار سرمایه 📈 اولین روز معاملاتی هفته با حجم معاملات بالا دنبال شد و در کلیت بازار برتری با عرضه ها بود؛ به طوری که 56 درصد نمادها در دامنه منفی به کار خود پایان دادند. در پایان معاملات، شاخص کل بورس تحت تاثیر رشد نمادهای فارس، شپنا و شبندر بیش از 15 هزار واحد افزایش یافت و در ارتفاع 5 میلیون و 176 هزار واحد قرار گرفت. در بازار امروز حقیقی ها حدود 1.6 همت از بازار سهام خارج کردند و 63 میلیارد تومان به صندوق های درامد ثابت واریز شد. همچنین ارزش معاملات خرد به 34 همت رسید. در جریان معاملات، نمادهای مسگون و تاپیکو بیشترین ورود پول سهامداران خرد را به خود اختصاص دادند و در سمت مقابل نمادهای وبملت و فملی بیشترین حمایت را از سوی حقوقی ها تجربه کردند.
-
رضا
#فملی #شبندر # وبملت احتمالا این اخرین روزی بود که فملی را منفی دیدید، مس جهانی پس از افت در حال برگشت. دلار گارد صعودی و چه نمادی تو این شرایط بهتر از فملی. اگر جذب سرمایه گذاری چه به زور چه به صورت خودخواسته انجام بشه که حتما میشه: فملی 2000 تومانی میشه 20 هزار تومان شبندر 1200 تومانی میشه 24000 تومان بانک ملت 130 تومانی میشه رو 5000 تومان دید. فقط و فقط کمی صبور باشید و سهام بنیادی بخرید، منفی ها فرصت خرید و مثبت ها هیچ توجیهی برا سیو سود ندارند. از این که بگذریم به ارزش جایگزینی کارخونه ها توجه کنید میفهمید این قیمت ها مفتند حتی برای خودروی زیانده بازار طلا و … هم امسال سود میده اما حداکثر از همینجا نهایتاً 40 درصد اینو از من به یادگار داشته باشید.
-
وبملت گفتم که تجارت و صادرات بیان بالا بعد وبملت ؟ وبملت تا 115و120 ؟ شایدم تا 110
-
سهام دار توانا
#فایرا به به چه سهمی… تو سقف قیمتی حقوقی مث بنز میخره