جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
رضا | 1362reza
۱۵:۴۲:۳۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#فملی #شبندر # وبملت احتمالا این اخرین روزی بود که فملی را منفی دیدید، مس جهانی پس از افت در حال برگشت. دلار گارد صعودی و چه نمادی تو این شرایط بهتر از فملی. اگر جذب سرمایه گذاری چه به زور چه به صورت خودخواسته انجام بشه که حتما میشه: فملی 2000 تومانی میشه 20 هزار تومان شبندر 1200 تومانی میشه 24000 تومان بانک ملت 130 تومانی میشه رو 5000 تومان دید. فقط و فقط کمی صبور باشید و سهام بنیادی بخرید، منفی ها فرصت خرید و مثبت ها هیچ توجیهی برا سیو سود ندارند. از این که بگذریم به ارزش جایگزینی کارخونه ها توجه کنید میفهمید این قیمت ها مفتند حتی برای خودروی زیانده بازار طلا و … هم امسال سود میده اما حداکثر از همینجا نهایتاً 40 درصد اینو از من به یادگار داشته باشید.

لیست اخبار