جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدی پیروزفر | ms20176861
۱۳:۳۷:۰۹ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

بیدار از متصدیان صندوق بیدار و مسیولان اقتصادبیدار توقع داریم نسبت به بازارگردانی صندوق عملکرد بهتری داشته باشد،این نمیشه 14درصد حباب منفی داره بعدسریع میره صف فروش،اونوقت جهش فارابی باحباب منفی کمتر،دراستانه صف خرید!!! اکثر ماها مشتری کارگزاری اقتصاد بیداریم باادامه این روندمنفی دربازارگردانی سهم ،هم ازصندوق خارج میشیم وهم ازکارگزاری

لیست اخبار