جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
رضا علوی | mohammad0000000
۱۴:۵۹:۱۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

سخزر دوستان عزیز دقت بفرمایید طبق گزارش فروش خرداد ماه و دوماه قبل تر که مطابق با پیش بینی ها بود .که چندان عالی نیست اما بد هم نیست . p/eفرواد شرکت در حال حاضر 4/3 میباشد .پس از لحاظ ارزندگی در محدوده قابل قبولی میباشد. به دو دلیل در این روز ها سهم در صف فروش قرار گرفته اول:ترس سهامداران محترم از افت حاشیه سود در سه ماه نخست سال بود .که موجب شد دوستان به دنبال سیو سود باشند .اما با توجه به گزارش فروش سه ماه گذشته و محاسبه ای که میشود انجام بگیره خوشبختانه این مشکل برطرف شده. و نگرانیی مترتب نیست. دوم:که خیلی اذیت کننده هست عدم حمایت حقوقی این سهم چه در سعود و چه در سقوط این سهم هست .بسیار کند و بی خیال عمل میکنه .و کاری هم از دست سهامدار خورد بر نمی اید…متاسفانه.

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار