شبندر شبندر بریزه ده میلیارد خرید میزنم
-
بیدار بورس
📊 ورود پول حقیقی به درامدثابت ها 🟣 در جریان معاملات روز جاری ارزش معاملات خرد بازار صندوق های درامدثابت به 40.3 همت رسید. 🟣 همچنین در جریان معاملات روز جاری شاهد ورود پول حقیقی از صندوق های درامدثابت بودیم؛ در جریان معاملات امروز نزدیک به 1.1 همت پول حقیقی به صندوق های درامدثابت وارد شد!! 🟣 صندوق #سپر نیز موفق به جذب 66 میلیارد تومان منابع حقیقی شده است که سهم 6 درصدی از کل ورود پول حقیقی را به خود اختصاص داده است. @bidarbourse
-
بورسیران
#اخابر در خردادماه با فروش 2.08 همت، رشد 1% نسبت به میانگین دوماه قبل را ثبت نموده، این عملکرد حاکی از پایدار بودن روند درامدهای عملیاتی شرکت می باشد. متوسط درامد ماهانه امسال 2.08 همت نسبت به میانگین سال قبل که 1.65 همت بوده، 26% و نسبت به دوره مشابه سال قبل 72% رشد را نشان می دهد. شرکت طی شفاف سازی به بورس، رشد درامدهای عملیاتی را عمدتا ناشی از رشد درامد در بخش «خدمات دیتا» و «باند پهن» به دلیل "افزایش مصرف مشترکین" و "توسعه زیر ساخت ها و تجدید طبقه بندی ارایه امکانات به «شرکت ارتباطات سیار ایران» و «شرکت ارتباطات زیر ساخت» و شرکت های دیگر و سایر درامدهای عملیاتی به طبقه عملیاتی و همچنین "افزایش درامد ابونمان" در نتیجه تغییرات تعرفه، و "افزایش تعداد مشترکین فعال" عنوان نموده. ثبت رشد عملکرد 72% #اخابر نسبت به مدت مشابه قبل در حالیست که هنوز اثر قرار داد 4.3 همتی با بانک مسکن را در خود ندارد؛ زیرا درامد ان پروژه به تدریج بر اساس پیشرفت در صورتهای مالی شناسایی خواهد شد. مدیرعامل مخابرات از ارایه سرویس های زیرساختی فراتر از ارتباطات به سایر بانک های کشور خبر داده است .. @tseanalize
-
زقیام برای 1405 چقدر سود اعلام کرده ؟ بعد از مجمع پی بر ای چند میشود ؟
-
Shahin
#دلقما با دلقما میتونید ازدواج کنید . باید یک سهم دارویی خوب مثل دلقما باشه در سبد هر سهامدار مجرب
-
قتربت هیچکس تحلیلی نداره؟
-
خزامیا توی بازاری که سبز بود نتونست عبور کنه از 120 تومن توی بازاری هم که سهام ها منفی میشن مشخصه که میریزه
-
وحید لیلائی
خودرو شستا رو هم میگفتن نخرید سهم پیرمردی است و فقط برای بازنشتگی خوبه ولی الان پشت سر هم صف خرید سنگین بالاخره رشد شارپ اینم شروع میشود
-
بتا سهم
#ساینا دو ماه اخیر بسیار خاص بود 3810 میلیارد ریال فروش داشت . یک فروش خاص را هم در اردیبهشت ثبت کرد و افزایش نرخ ها ملموس شده و به عدد 3784 میلیارد ریالی رسیده است در اولین ماه سال مالی به فروش 1076 میلیارد ریالی مواجه بود و بهمن با رشد خاص 2633 میلیارد ذریال فروش زد و اسفند این عدد با کمی افت 1922 میلیارد ریال بوده و فروردین 1186 میلیارد ریال شده 3ماهه 5632میلیارد ریال است 6 ماهه 14903 میلیاردریال تقریبا 2 برابر مدت مشابه قبل است
-
فسبزوار گزارش شش ماهه همه را شوکه می کنه 😅
-
کاظم جعفری
دانیک مثل صندوق اهرمی باید 10 درصد بیاد زیر ناوش تا ارزنده بشه که میشه همون 1200 تومن اونجا خوبه برای خرید در ضمن الماسی داره خالی میکنه