ادبیات جالبی ندارین خودتون چندین بار اینجا پیام گذاشتین و دیدین کسی استقبال نکرد و همش دارین تکرار میکنید دوست گرامی پیام شما دیده شده نیازی به تکرار نبوده و نیس. یه جوری در مورد افزایش سرمایه صحبت میکنید انگار اولین بارتون هست شنیدین و ظاهرا تا بحال پولی بابت هیج افزایش سرمایه ای واریز نکردین که انقدر زحمت براتون هست ما هممون همین هستیم ثروتمند نبستیم اما این همه …. خوب نیست بله شما فک کنین شپنا دزد هست شما چرا با دزد ها همراهی کردین اگه میدونستین اگه انقدر مطلع هستین چرا تو سهم موندین. و چرا با وجود اینکه افزایش سرمایه اعلام هم شده بود و سهم هم همیشه صف خرید هم داشت خارج نشدین و حتی بعد از کنسل شدن دفعه اول مجمع هم فرصت خروج یا حداقل سبک کردن سهم بود چرا کاری نکردی اینها همه میشه مدیریت سهم یعنی با توجه به جیبتون و سهمی که دارین وزن بدین و سهم داشته باشین پس خواهشا نه به جایی انگ بزنید نه چیری خودتون در درجه اول مقصر هستید والسلام بهتره جواب بنده رو ندین چون هیج توجیهی عملکرد شما نداره خودتون هم میدپنید چون مشخصه که میدپونید این سهم ارزشش رو داره که حق ها رو بخرید و گرنه خیلی راحت میفروختین میرفت و یا سبک میکردین چرا این کار رو نکردین چون دلتون نیونده ی سهم بفروشین چون میدونین این سهم طلاست پس برین پول جور کنین بیارون روی سهم سهمای دیگت رو بفروش بیار رو حق
-
چکاوه نفروشید که ضرر میکنید از ما گفتن بود
-
alirezachemist
#شصفها جواب کسیو ندین رفقا اینجا هفت ساله از این ادمها میانو و میرن اول طمع میکنن به به ما چقدر خفنیم رفتیم سهم مفت خریدیم بعد تو هر چالشی میگن ای ما ضرر کردیم ای شصفها بده شپنا فلانه و… در واقع کارهایی که باید قبل خرید سهم میکردن الان بهانه میکنن اینکه کسی نمیدونه سهم بازار قرمزی که میخواد بخره یک درصدیه و چه مشکلاتی داره تقصیر خودشه اینوه طرف گطارش افزایش سرمایه و محلشو نمیدونه الان مشکل خودشه قبل خرید موظفه بره بررسی کنه گفتم بشخصه اینجور شخصیتهارو مسدود میکنم که نه اونا توییت منو ببین نه من نظراتشونو برای فضای فکری خودمون باید ارزش قایل بشیم و جواب کسانی رو بدین که با اگاهی اولیه سهمی رو خرید میکنن
-
توییتر_بورس
📣 فقط امروز؛ یک فرصت متفاوت برای کسب بازدهی بیشتر! 🎉اگر امروز واحدهای صندوق درامد ثابت تداوم را خریداری کنید و تا پایان تیرماه 1405 نگه دارید، بازدهی معادل 43.25% سالانه دریافت خواهید کرد. 💠 این نرخ، فقط برای خریدهای امروز و تا پایان تیرماه محاسبه می شود؛ پس از ان، سود صندوق مطابق روال جاری با نرخ سالانه 39.5% ادامه خواهد داشت. ❓چرا سرمایه گذاران «تداوم» را انتخاب می کنند؟ ✅ سود روزشمار ✅ بدون نرخ شکست و معاف از مالیات ✅ نقدشوندگی بالا و دسترسی اسان به سرمایه ✅ امکان شروع سرمایه گذاری فقط با 10 هزار تومان 🎁 فرصت امروز را از دست ندهید. 🔗 برای سرمایه گذاری در صندوق درامد ثابت تداوم اطمینان تمدن اینجا کلیک کنید. ☎️ برای دریافت مشاوره با 02143384 داخلی 2 تماس بگیرید. 🧭 iBshop | قطب نمای سرمایه گذاری https://landing.ibshop.ir/landing/tadavom-profit
-
م م
وبملت از نظر تکنیکالی باید کندل امروز پایین بدنه کندل روز قبل بسته نمی شد اگه بسته نمی شد، می شده امید داشت که می ره بالا سقف و می زنه
-
M .k
#سلار کی باز میشه؟
-
محسن مصطفوی
عیار کم کم در حال خرید هستم مثبتهای شبندر در حال تبدیل به عیار هست بنظرم پایینتر از این عیار راه نداره
-
شغدیر این سهم حداقل دویست درصد رشد در مرحله ی اول پیش رو داره ✅ 🧿
-
محمود کاجی
سلار کی باز میشه؟
-
وبملت تا کی اصلاح داده دوستان؟؟کسی میدونه
-
M .k
#سنیر چرا می ریزه اینجور