جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدیه افراشته | mehdiaf
۱۳:۲۸:۰۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

ادبیات جالبی ندارین خودتون چندین بار اینجا پیام گذاشتین و دیدین کسی استقبال نکرد و همش دارین تکرار میکنید دوست گرامی پیام شما دیده شده نیازی به تکرار نبوده و نیس. یه جوری در مورد افزایش سرمایه صحبت میکنید انگار اولین بارتون هست شنیدین و ظاهرا تا بحال پولی بابت هیج افزایش سرمایه ای واریز نکردین که انقدر زحمت براتون هست ما هممون همین هستیم ثروتمند نبستیم اما این همه …. خوب نیست بله شما فک کنین شپنا دزد هست شما چرا با دزد ها همراهی کردین اگه میدونستین اگه انقدر مطلع هستین چرا تو سهم موندین. و چرا با وجود اینکه افزایش سرمایه اعلام هم شده بود و سهم هم همیشه صف خرید هم داشت خارج نشدین و حتی بعد از کنسل شدن دفعه اول مجمع هم فرصت خروج یا حداقل سبک کردن سهم بود چرا کاری نکردی اینها همه میشه مدیریت سهم یعنی با توجه به جیبتون و سهمی که دارین وزن بدین و سهم داشته باشین پس خواهشا نه به جایی انگ بزنید نه چیری خودتون در درجه اول مقصر هستید والسلام بهتره جواب بنده رو ندین چون هیج توجیهی عملکرد شما نداره خودتون هم میدپنید چون مشخصه که میدپونید این سهم ارزشش رو داره که حق ها رو بخرید و گرنه خیلی راحت میفروختین میرفت و یا سبک میکردین چرا این کار رو نکردین چون دلتون نیونده ی سهم بفروشین چون میدونین این سهم طلاست پس برین پول جور کنین بیارون روی سهم سهمای دیگت رو بفروش بیار رو حق

لیست اخبار