جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
alirezachemist | alireza008
۱۴:۰۴:۴۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#شصفها جواب کسیو ندین رفقا اینجا هفت ساله از این ادمها میانو و میرن اول طمع میکنن به به ما چقدر خفنیم رفتیم سهم مفت خریدیم بعد تو هر چالشی میگن ای ما ضرر کردیم ای شصفها بده شپنا فلانه و… در واقع کارهایی که باید قبل خرید سهم میکردن الان بهانه میکنن اینکه کسی نمیدونه سهم بازار قرمزی که میخواد بخره یک درصدیه و چه مشکلاتی داره تقصیر خودشه اینوه طرف گطارش افزایش سرمایه و محلشو نمیدونه الان مشکل خودشه قبل خرید موظفه بره بررسی کنه گفتم بشخصه اینجور شخصیتهارو مسدود میکنم که نه اونا توییت منو ببین نه من نظراتشونو برای فضای فکری خودمون باید ارزش قایل بشیم و جواب کسانی رو بدین که با اگاهی اولیه سهمی رو خرید میکنن

لیست اخبار