جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محسن مصطفوی | alefbapa366
۱۴:۰۴:۰۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

عیار کم کم در حال خرید هستم مثبتهای شبندر در حال تبدیل به عیار هست بنظرم پایینتر از این عیار راه نداره

تعامل (Eng) 5.0
لیست اخبار