جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محمد دشتی | dasht
۱۳:۳۴:۰۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#شپلی بحث حرفه ای. شصفها من 200 هزار سهم قبل افزایش سرمایه ب نیت بلند مدت خریدم مقصد فروش نداشتم الان 10 ملیون حق بهم رسیده باید یک میلیارد تومان بریزم تو شرکت پایه قرمز از کجا بیارم؟اگر این کار نکنم حق ها می ره حراج شپنا dزد همه حقوق که پول واریز نکردن یا پول ی نداشتن واریز کنند مفت میخره اینجا سهام دار خرد به فنا میره البته اگر شرکت فروش نداشت حرف های من سندی نداشت و حق با مدیرعامل بود اما شرکت داره ماهانه 2همت فروش می نه… مدیرعامل پول مارو میخای بکنی تو چیز ت… لا…

لیست اخبار