#فماک همانطور که قبلاً گفتم سهم رو بد خشک کردن و تازه داره خودش رو نشون میده قبلاً گفتم اهداف بالاست و حجم ها هر روز کمتر و صف های خرید سنگین تر می شود .من خان بزرگ هستم نام کاربری بنده مسدود است منو دنبال کنید تا من هم شما رو دنبال کنم
-
امیر 1365
عیار وبملت فردا اخر وقت صف خریده
-
تقی
حبندر 293تومن تقسیم سود که قول مساعدت وپرداخت سریعتر حتی در مرداد ماه داده شد
-
Academydrzhand
#جریان_نقدینگی 📌 خروج 1.6 همت پول حقیقی از بازار سرمایه 📈 اولین روز معاملاتی هفته با حجم معاملات بالا دنبال شد و در کلیت بازار برتری با عرضه ها بود؛ به طوری که 56 درصد نمادها در دامنه منفی به کار خود پایان دادند. در پایان معاملات، شاخص کل بورس تحت تاثیر رشد نمادهای فارس، شپنا و شبندر بیش از 15 هزار واحد افزایش یافت و در ارتفاع 5 میلیون و 176 هزار واحد قرار گرفت. در بازار امروز حقیقی ها حدود 1.6 همت از بازار سهام خارج کردند و 63 میلیارد تومان به صندوق های درامد ثابت واریز شد. همچنین ارزش معاملات خرد به 34 همت رسید. در جریان معاملات، نمادهای مسگون و تاپیکو بیشترین ورود پول سهامداران خرد را به خود اختصاص دادند و در سمت مقابل نمادهای وبملت و فملی بیشترین حمایت را از سوی حقوقی ها تجربه کردند.
-
رضا
#فملی #شبندر # وبملت احتمالا این اخرین روزی بود که فملی را منفی دیدید، مس جهانی پس از افت در حال برگشت. دلار گارد صعودی و چه نمادی تو این شرایط بهتر از فملی. اگر جذب سرمایه گذاری چه به زور چه به صورت خودخواسته انجام بشه که حتما میشه: فملی 2000 تومانی میشه 20 هزار تومان شبندر 1200 تومانی میشه 24000 تومان بانک ملت 130 تومانی میشه رو 5000 تومان دید. فقط و فقط کمی صبور باشید و سهام بنیادی بخرید، منفی ها فرصت خرید و مثبت ها هیچ توجیهی برا سیو سود ندارند. از این که بگذریم به ارزش جایگزینی کارخونه ها توجه کنید میفهمید این قیمت ها مفتند حتی برای خودروی زیانده بازار طلا و … هم امسال سود میده اما حداکثر از همینجا نهایتاً 40 درصد اینو از من به یادگار داشته باشید.
-
وبملت گفتم که تجارت و صادرات بیان بالا بعد وبملت ؟ وبملت تا 115و120 ؟ شایدم تا 110
-
سهام دار توانا
#فایرا به به چه سهمی… تو سقف قیمتی حقوقی مث بنز میخره
-
شبندر تاریخ مجمع کی شد ؟ مشخص شده ؟
-
عیار یکم قیمت میاد پایین میان اینجا رجز میخونن خودرو امروز منفی 3خورده وبملت هم صف فروش دلم خنک شده
-
علی تبرزدی
واعتبار از فردا صف خریده سنگین فروشنده ای نیست
-
لیدر تریدر (بورس)
▫️گزارش عملکرد روزانه بازار بیشترین نسبت ارزش معاملات به ارزش بازار: #ولراز بیشترین ارزش معاملات بازار: #وبملت بیشترین صف خرید پایان بازار(براساس ارزش): #شپنا @Bourse_Leadertrader