جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
خان بزرگ۲ | san64
۱۴:۵۰:۱۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#فماک همانطور که قبلاً گفتم سهم رو بد خشک کردن و تازه داره خودش رو نشون میده قبلاً گفتم اهداف بالاست و حجم ها هر روز کمتر و صف های خرید سنگین تر می شود .من خان بزرگ هستم نام کاربری بنده مسدود است منو دنبال کنید تا من هم شما رو دنبال کنم

لیست اخبار