سقاین بعضی سهام تحلیل کردم یادتون نره
-
فزر البته از همه دوستان تقاضا دارم با حرفاشون همدیگر را ناراحت نکنند . روند سهم و عملکرد اینده سهم پاسخ خوبی خواهد بود برای پیامهای منفی . منفی 10 یا 20 درصد برای رشدهای 100یا 200درصد واقعا چیزی نیست . اگر کسی تحمل چنین اصلاحاتی را ندارد بنظرم اشتباها وارد بورس شده . مگر میشود سهمی اصلاح نکند و یکسره فقط رشد کند . سهمی که به صورت مداوم رشد و اصلاح دارد یعنی سهم زنده و پویا . مهم این است که برایند کلی سهم مثبت باشد و زاویه رشد سهم بیشتر از تورم . خودم گاهی وقتها خواستم از فزر نوسان بگیرم ولی من را جا گذاشت . حقوقی بسیار ناقلا و چابکی دارد . بسیار هم حرفه ای است . در کل فزر برای نوسانگیر جهنمی بیش نیست . کارمزد بسیار بالایی هم دارد
-
گلدا حکشتی یا شغدیر و فمراد کسی تونست ورود کنه ؟؟
-
ومعادن بزور خودشو کشید بالا حالا براحتی هر روز منفی 3 میخوره
-
عیار 📌با سابقه های بازار سرمایه؟ با طلا وصندو ق های طلا میمانیم👍 طلا را می فروشیم سمت سهام وملک خودرو میرویم👎
-
آکادمی کاردان سیگنال | اخبار |دلار | فارکس| KARDAN
25% اسپات پامپ شد✅😍🔥 با اهرم 10 میشه 250% سود😍✅✅🔥🔥
-
Esi
وهنر امروز فروختم و جونم راحت شد. این سهم نه بتای منفی داره و نه توان مثبت شدن. معلوم نیست تو شرکت چه خبره. یه سهم زیانده و داغونه. بازار هم اصلا به این سهم ها نگاه نمی کنه.
-
Buy or Sale
#کیسون امروز مقاومت قوی داشت و خووب معامله شد…فردا و پس فردا میتونه این مقاومتو رد کنه براحتی
-
○● Ebi_HajiAhmadi ○●
📉📈 #نوری { Daily Time } | اپدیت نمودار قیمتی سهام شرکت پتروشیمی نوری و یک سناریو ( تحلیل درخواستی | جزییات در چارت ) توجه : بازارهای مالی دارای ریسک میباشد بنابراین مسیولیت کامل خرید و فروش با شماست | تحلیل ها صرفا نظر شخصی است و هرگز توصیه به خرید و فروش نمیباشد. 🗓 تاریخ انتشار تحلیل : 1405.04.06 ♾️ در صورت نیاز تحلیل اپدیت خواهد شد .. ••• ♨️ @EBI_HAJIAHMADI HTTPS://ZIL.INK/EBI_HAJIAHMADI
-
Artin Foulad Najd
#فولاد امیرکبیر خزر
-
Ali Fatahi
ونیرو ای خدا شاخص از 5 میلیون گذشت ما هنوز اندر خم یک کوچه ا یم