جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mirfath
۱۳:۱۸:۵۷ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

فزر البته از همه دوستان تقاضا دارم با حرفاشون همدیگر را ناراحت نکنند . روند سهم و عملکرد اینده سهم پاسخ خوبی خواهد بود برای پیامهای منفی . منفی 10 یا 20 درصد برای رشدهای 100یا 200درصد واقعا چیزی نیست . اگر کسی تحمل چنین اصلاحاتی را ندارد بنظرم اشتباها وارد بورس شده . مگر میشود سهمی اصلاح نکند و یکسره فقط رشد کند . سهمی که به صورت مداوم رشد و اصلاح دارد یعنی سهم زنده و پویا . مهم این است که برایند کلی سهم مثبت باشد و زاویه رشد سهم بیشتر از تورم . خودم گاهی وقتها خواستم از فزر نوسان بگیرم ولی من را جا گذاشت . حقوقی بسیار ناقلا و چابکی دارد . بسیار هم حرفه ای است . در کل فزر برای نوسانگیر جهنمی بیش نیست . کارمزد بسیار بالایی هم دارد

تعامل (Eng) 1.0
لیست اخبار