جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
Esi | bours1402
۱۳:۱۸:۲۰ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

وهنر امروز فروختم و جونم راحت شد. این سهم نه بتای منفی داره و نه توان مثبت شدن. معلوم نیست تو شرکت چه خبره. یه سهم زیانده و داغونه. بازار هم اصلا به این سهم ها نگاه نمی کنه.

لیست اخبار