جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
جواد حسینی | lord_constantine
۱۳:۱۲:۱۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

وبملت بازدهی وبملت برای افرادی که از اردیبهشت سال 1404 خریدن تا الان شد 30 الی 40 درصد !!!! اندازه سود بانکی. امیدوارم اگر به دید نوسانگیری خرید کردید سودتون رو فروخته باشید وقتی بالای 50 درصد وارد سود شدید. گفتم چند روز قبل نذارید سودتون بپره. بلند مدتی این نماد محشره. منفی ها رو بخرید نه به دید نوسانی یا کوتاه مدتی یا رشد سهام. بخرید به دید افزایش تعداد برگه سهام. معجزه میکنه پس از چند بار افزایش سرمایه.

تعامل (Eng) 2.0
لیست اخبار