#اختصاصی 🔻#تجارت نیوز گزارش می دهد: **🔸پایان بورس امروز شنبه 6 تیر 1405 / خروج 2.1 همتی پول حقیقی در روز بلاتکلیف بازار سهام** •️معاملات امروز بورس در حالی به پایان رسید که شاخص کل با رشد محدود 15 هزار و 462 واحدی معادل 0.3 درصد، در سطح پنج میلیون و 176 هزار و 363 واحد ایستاد. •️این رشد در برابر فضای کلی بازار چندان قدرتمند به نظر نمی رسد؛ زیرا بخش عمده ای از نمادها در مدار منفی معامله شدند. •️در همین حال شاخص هم وزن تقریبا بدون تغییر خاص و با رشد ناچیز 54 واحدی در محدوده یک میلیون و 337 هزار و 534 واحد قرار گرفت؛ موضوعی که نشان می دهد بلاتکلیفی در نمادهای کوچک تر همچنان پابرجاست و رشد شاخص کل بیشتر متکی بر نمادهای بزرگ بوده است.| تجارت نیوز **🔗گزارش کامل را از طریق لینک زیر بخوانید👇 ** https://tejaratnews.com/?p=1293565 🖊[امیررضا سولقانی](https://tejaratnews.com/author/amirreza-sooleghani) 👉 قدیمی ترین کانال فردیس @fardisbaxnew
-
روح اله افشار
فزر 🚨🚨 شرکت بیمه ما ، همچنان در ساید خرید طلا 🚨🚨 بیمه ما ، همچنان در حال خرید در صندوق های طلاست و به گونه ای خرید های خود را انجام می دهد که در مارکت ، رنج های قوی و مثبت ایجاد نکند تا خرید های بصرفه تری داشته باشد ❤️🚨 از 19 اردیبهشت 1405 ، این شرکت خرید های خود را از 11 میلیون برگه سهم طلا به 14.2 میلیون برگه سهم در روز رسانده و انتظار این شرکت به عنوان سهامدار عمده ، همچنان در جهت صعود مارکت طلا می باشد🚀🚨🤚
-
Maybe
اقای امپراتور تحت تاثیر تحلیلگر قرار گرفتی احتمالا ظاهرا شناختی از تابلوی فاسد ونیرو نداری
-
شهر ۱۸۶۲
فکمند من رو 1256 با یک و نیم درصد ضرر ردش کردم، بزودی برای جبران اون ضرر برمیگردم
-
مسافر زمان
گلدا ارس امکانش هست در مورد فزر توضیحاتی ارایه بدید من کار دارم
-
AR G
اهرم فردا با اخبار بهتر امروز و اتمام حاشیه دیشب ، فردا اگه مثبت بشه تعجب نکنید . ضمن اینکه پایانیشم بد نیود و زیر 2 درصد کاهش داشت . هم اهرم و هم وبملت رو حمایت خودشونن و فردا احتمال برگشتشون کم نیست .
-
صالحی
#وبملت 📣 صدای سهامدار به نظر می رسد سیاست تقسیم سود وبملت به راحتی می تواند به تنهایی جو بازار را برگرداند. سال گذشته این بانک فقط 10 درصد سود را در مجمع تقسیم کرد، اما امسال شنیده می شود که قصد دارد 30 درصد سود را تقسیم کند. ای کاش سیاست تقسیم سود بانک ملت به صورت شفاف اعلام شود تا بازار، سهامی با P/E حدود 2 را این گونه نفروشد. 📢📈 @b24ir bourse24.ir
-
سلمان خان
وبملت 📌روند کلی سهم صعودی هست شخصا برام این منفی ها فقط فرصت محسوب میشه و امروز نیز اضافه کردم فردا اول وقت اضافه خواهم کرد و تا اخر وقت همه باهم به تماشای صف سنگین خرید مینشینیم
-
Behzad K
خگستر اونایی که میگن اصلاح، اصلاح تا کجا؟ اصلا موج چند هستیم ؟ بفرمایید ما هم یاد بگیریم.
-
چوبین⭐⭐⭐
گلدا سهام هم که کلا فروختم فقط کمی توریل برداشتم .در منفی سه . دقیقا طبق مواردی که دیروز گفتم .
-
سهامدار واقعی
#شپلی شپلی هم مثل شمواد فروش عالی زد در خرداد 14516 میلیارد ریال فروش داشت. در فروردین این عدد 9820 میلیارد ریال فروش زدو اردیبهشت 8055 میلیارد ریال بود 16044 میلیارد ریال 3 ماهه فروش داشته است.عدد 6 ماهه 47437 میلیاردریال بود و فروش خوبی در 3ماهه اخیر زده است