گلدا سهام هم که کلا فروختم فقط کمی توریل برداشتم .در منفی سه . دقیقا طبق مواردی که دیروز گفتم .
-
اخبار شرکتها و مجامع
#خموتور | موتور فروش در خرداد روشن تر شد؛ ثبت بهترین عملکرد فصل گزارش فعالیت ماهانه موتورسازان تراکتورسازی ایران نشان می دهد شرکت در خردادماه توانسته با ثبت درامدی بالاتر از روند دو ماه نخست سال، فصل را با قدرت به پایان برساند. بر اساس گزارش منتشر شده، درامد شرکت در خردادماه به 7,161 میلیارد ریال رسید که نسبت به مدت مشابه سال قبل 54 درصد رشد داشته است. همچنین مجموع درامد 3 ماهه خموتور به 16,492 میلیارد ریال رسیده که در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته 9 درصد افزایش را نشان می دهد. با کسر عملکرد خرداد، مجموع درامد دو ماه نخست سال مالی 9,331 میلیارد ریال بوده و میانگین فروش این دو ماه 4,666 میلیارد ریال براورد می شود. بر این اساس، فروش خرداد حدود 53 درصد بالاتر از میانگین دو ماه قبل ثبت شده که بیانگر شتاب قابل توجه درامدی شرکت در اخرین ماه فصل است. در مجموع، گزارش جدید خموتور از تقویت روند فروش، ثبت بهترین عملکرد ماهانه فصل و جهش درامد نسبت به میانگین ماه های گذشته حکایت دارد؛ موضوعی که می تواند نویدبخش شروعی قدرتمند برای ادامه سال مالی باشد. @akhbar_majame
-
علیرضا رحمتی
شپنا 40 درصد امروز خودرو سبک کردم
-
فغدیر درود نمیدونم چرا شرکت گزارش سالانه رو بارگذاری نمیکنه! فرود هم مجمع رفت و تکلیف سود شرکت الان مشخصه، تاریخ واریز سود و تاریخ مجمع هم هنوز ارایه نکرده در کدال…امیدوارم این وقت کشی ها باعث نشه زمان واریز سود بره برای ابان ماه درکل تا 11 تیرماه ناشر مهلت داده گزارش سالانه رو بارگذاری کنه در کدال وگرنه نماد چند روزی تعلیق میشه!
-
Mamad
ثشرق اره چهار سال پیش دلار چند بود که میگی ثشرق 250 بوده
-
📈تحلیل سهام 📊
#ساینا عدد p/e برابر 7٫4 می باشد گزارش 3 ماهه خوبی میتونه بده
-
مهرداد
#وبملت تورم خردادماه (نقطه ای) 88 درصد اعلام شد. ⛔️تورم مواد غذایی 134 درصد! ✍ حالا با این غول تورمی وحشتناک سهام شرکتها از همین جاها 10 برابر هم بشوند فکر نکنم سهامداری بتونه بعد از 7سال انتظار به اصل سرمایه اش هم برسد.
-
فرزام روحانی
اپرداز جناب میرحامد سلام و ادب درخواست فالوی شما رو دیدم و به زودی ترتیب اثر داده خواهد شد کمی شکیبا باشید
-
بورس۲۴ | Bourse24
همکاری مشترک «توسن» و شرکت گاز کرمان برای هوشمندسازی مصرف انرژی به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین (نماد: توسن) در جدیدترین اطلاعیه خود بر روی سامانه کدال، از انعقاد یک قرارداد همکاری مشترک استراتژیک خبر داد. https://www.bourse24.ir/news/358732/
-
سصفها پایینی در کار نیست اینجا فقط باید پله ای خرید
-
جواد جوادی
#توسن نامه توسن به نوعی اعتراف کرده دارد برای هر 4 بانک دچار اخلال کار میکند تا رفع مشکل بشوند هر برگه سهام توسن و فن افزا باید بالای 2الا 3 هزار تومان باشد