گلدا ارس امکانش هست در مورد فزر توضیحاتی ارایه بدید من کار دارم
-
... 🌹
فافزا دوستان کسی تحلیلی از این سهم نداره
-
یوسف جهاندیده
ساربیل "#گزارش_ماهانه #ساربیل #خرداد فروش خرداد ماه 420 میلیارد تومان است که نسبت به ماه مشابه سال قبل رشد 67% داشته. مجموع فروش از فروردین تا خرداد 1,201 میلیارد تومان است، همچنین میانگین فروش نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد 92% داشته.✔️
-
MarlieChunger
#خودرو دیروز خبر اومده که 60 هزار تا از ماشین های قرعه کشی شده بدون متقاضی مونده و کسی پول واریز نکرده. تا وقتی خودرو ساز ها بهره وری شون رو بالا نبرن و هزینه ها رو پایین نیارن این افزایش 30% که هیچ 300% هم افزایش قیمت بدن سودده نمیشن. تا توافقی نشه و قطعات و تکنولوژی ارزون وارد نشده سهام خودرو و سایپا کوره پول سوزیه
-
افق تهران
‼️وزیر اقتصاد: ازادسازی سهام عدالت پس از بیش از یک دهه توقف، تابستان امسال اغاز می شود . ✅ پایگاه خبری افق تهران 📡 🌐 @ofoghtehran_ir
-
بتا سهم
#بالاس در اردیبهشت با عدد 207 میلیارد ریال و خرداد 278 و 9 ماهه 4079 میلیارد ریال فروش داشت
-
شاهین
#وبملت /// باسلام دوستان بزرگترین هاندیکاپ بازار، تنشهای سیاسی بود. که خوشبختانه خیال بازار از ثبات سیاسی راحت شده میباشد که بانگیها وبصادر وبملت وتجارت چشم اندازشان حجمهایشان بود. ودرضمن ، تنفس درایستگاههای ، ایست، روندهای صعودی را پایدار و فتح تارگتها را بی رنج میکند. روند بطور کلی صعودیست. موفق و پر سود باشید.
-
... 🌹
ونیرو این سهم نونی نداره ما که با ضرر از شرش خلاص شدیم این حالا حالاها کار داره اما به نظر من گوش ندین خودتونم حتما بررسی بکنید و بعد تصمیم بگیرید
-
💠 سامان تحلیل 💠
گزارش بازار 6 تیرماه سال 1405 ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil https://t.me/Samantahlil
-
ایروانی ارشد کسب وکار
دوایکس موج چشم اهرمی ها نیست به موج نگاه کردید دوایکس را فروختید. ضمنا قرار است ستاره خلیج فارس عرضه شود به همین خاطر تاپیکو وشستا صف خرید
-
وبملت حقوقی صبا تامین سهم خودش رو در 3+ نمیفروشه ولی 5 میلیارد سهم وبملتشرو د. 3- میفروشه. واقعا کی میخواد بداد سهامدار خرد برسه؟