جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
بیژن دانش | b.danesh
۱۲:۲۷:۴۴ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

فالوم امروز شکایت فالوم را به مرکز ارتباط سرمایه بصورت کامل توضیح دادم. گفتم اقایان و دوستان سبد گردان با منفی کردن بیش از 6 میلیون سهم از سهامدار خرد که زیان بسیار شدیدی را متحمل شده خریدند و حقوقی هم یک میلیون خرید کرد . ایا ما سزاوار ظلم هستیم؟ وقتی 41% فمراد از فالوم هست و ده روزه صف خرید , چرا با مردم بازی می کنید. ضمن اینکه 786% تجدید ارزیابی پیش روی این نماد هست

لیست اخبار