#فارس 📌پیشنهاد شده در کانال #رایگان مشتریان و همچنان صف خرید شما هم میتونید #رایگان در کنار ما باشید فقط کافیه با لینک پایین کارگزاری اتیه ثبت نام و بعد تغییر ناظر و تمام!!👇 http://sejam.atieh-broker.ir/?MK=iliamashhadbb
-
سرخطی یاس
خرید #ذرت #فسبزوا #حکشتی فروش #تکنو
-
ثشاهد 840هم میبینه و حتی پایینتر ام میتونه بیاد
-
محمد دشتی
#شصفها بحث حرفه ای. من 200 هزار سهم قبل افزایش سرمایه ب نیست بلند مدت خریدم الان 10 ملیون حق بهم رسیده باید یک میلیارد تومان بریزم تو شرکت پایه قرمز از کجا بیارم؟اگر این کار نکنم حق ها می ره حراج شصفا dزد همه حقوق که پول واریز نکردن یا پول ی نداشتن واریز کنند مفت میخره اینجا سهام دار خرد به میشه البته اگر شرکت فروش نداشت حرف های من سندی نداشت و حق با مدیرعامل بود
-
جواد احمدی
دجابر چرا شود سهام رو بعد از گذشت یک سال و اندی هنوز واریز نکردن؟
-
○● Ebi_HajiAhmadi ○●
📉📈 #واتی { Daily Time } |تحلیل درخواستی نمودار قیمتی سهام شرکت سرمایه گذاری اتیه دماوند و یک سناریو ( تحلیل درخواستی | جزییات در چارت ) توجه : بازارهای مالی دارای ریسک میباشد بنابراین مسیولیت کامل خرید و فروش با شماست | تحلیل ها صرفا نظر شخصی است و هرگز توصیه به خرید و فروش نمیباشد. 🗓 تاریخ انتشار تحلیل : 1405.04.06 ♾️ در صورت نیاز تحلیل اپدیت خواهد شد .. ••• ♨️ @EBI_HAJIAHMADI HTTPS://ZIL.INK/EBI_HAJIAHMADI
-
سیدعلی یحیایی
سخوز سلام نمیدونم از فردا برمیگرده یا اخر هفته واقعا پیشگویی بلد نیستم ولی منفی های فردا به بعد جذابه برای خرید لطفاً برای خرید حتما خودتون بررسی کنید
-
○● Ebi_HajiAhmadi ○●
📉📈 #وامید { Daily Time } |تحلیل درخواستی نمودار قیمتی سهام شرکت سرمایه گذاری امید و یک سناریو ( تحلیل درخواستی | جزییات در چارت ) توجه : بازارهای مالی دارای ریسک میباشد بنابراین مسیولیت کامل خرید و فروش با شماست | تحلیل ها صرفا نظر شخصی است و هرگز توصیه به خرید و فروش نمیباشد. 🗓 تاریخ انتشار تحلیل : 1405.04.06 ♾️ در صورت نیاز تحلیل اپدیت خواهد شد .. ••• ♨️ @EBI_HAJIAHMADI HTTPS://ZIL.INK/EBI_HAJIAHMADI
-
محمد
گلدا نماد پخش که اقا ارس معرفی کردند تا امروز صف خرید بود و سود خوبی داد هر چند که من خیلی ناچیز ازش خریده بودم ممنون بابت معرفی درست و امیدوارم باز هم ما رو راهنمایی کنید
-
فزر البته از همه دوستان تقاضا دارم با حرفاشون همدیگر را ناراحت نکنند . روند سهم و عملکرد اینده سهم پاسخ خوبی خواهد بود برای پیامهای منفی . منفی 10 یا 20 درصد برای رشدهای 100یا 200درصد واقعا چیزی نیست . اگر کسی تحمل چنین اصلاحاتی را ندارد بنظرم اشتباها وارد بورس شده . مگر میشود سهمی اصلاح نکند و یکسره فقط رشد کند . سهمی که به صورت مداوم رشد و اصلاح دارد یعنی سهم زنده و پویا . مهم این است که برایند کلی سهم مثبت باشد و زاویه رشد سهم بیشتر از تورم . خودم گاهی وقتها خواستم از فزر نوسان بگیرم ولی من را جا گذاشت . حقوقی بسیار ناقلا و چابکی دارد . بسیار هم حرفه ای است . در کل فزر برای نوسانگیر جهنمی بیش نیست . کارمزد بسیار بالایی هم دارد
-
گلدا حکشتی یا شغدیر و فمراد کسی تونست ورود کنه ؟؟