جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
محمد دشتی | dasht
۱۳:۱۹:۴۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#شصفها بحث حرفه ای. من 200 هزار سهم قبل افزایش سرمایه ب نیست بلند مدت خریدم الان 10 ملیون حق بهم رسیده باید یک میلیارد تومان بریزم تو شرکت پایه قرمز از کجا بیارم؟اگر این کار نکنم حق ها می ره حراج شصفا dزد همه حقوق که پول واریز نکردن یا پول ی نداشتن واریز کنند مفت میخره اینجا سهام دار خرد به میشه البته اگر شرکت فروش نداشت حرف های من سندی نداشت و حق با مدیرعامل بود

لیست اخبار