🔴 صف فروش سنگین #سایپا برای بار دوم جمع شد @sedayebourse
-
پیشگو بورس دلار طلا
مثال همین #وبصادر صف خریده الان. جا داره بیاد بالا بیشتر سهام بازار بالای 100..150 درصد رشد داشتند ولی وبصادر تو این صعود بازار 40 درصد رشد داشته.. سهمت جاماندست رشد شارپ نداشته یا محدوده کف هست نفروش @pishgoo404
-
اخبار بورس | Tse Press
◀️#اهرم هم صف فروش شد! @TsePress
-
بورس۲۴ | Bourse24
#ثفارس با صف خرید بیش از 11 میلیون سهمی در قیمت 1,254 تومان به دقایق پایانی امروز نزدیک شده و تا این لحظه حدود 14 میلیارد تومان پول خرد جذب کرده است. #بازار_بورس #بازار_بورس_ایران #نبض_بازار @bourse24ir
-
حامد پارس
#کرمان ما هنوز منتظر تحلیل شما هستیم متاسفانه مطلبی هم ارایه نمیدید
-
نرم افزار تحلیل گر بورس - دایموند
#سخزر #گزارش فروش خرداد ماه 1405 ✅ سیمان خزر (سخزر) موفق به فروش 324.12 میلیارد تومان در خرداد ماه 1405 شد. که نسبت به مشابه سال قبل 22.08 درصد افزایش داشت. 🔥رکورد فروش ماهانه شکسته شد. ❇️همچنین فروش کل شرکت در سال 1405به رقم 830.09 میلیارد رسید که نسبت به مشابه سال قبل50.34 درصد افزایش یافت. 🔸تعداد سهام 9.3میلیارد 🔸پی / ای 6.6 🔸 پی / ای گروه5.67 🔸ارزش بازار 4,678 میلیارد تومان 🔻بررسی بازدهی سهام: بازدهی 14 روز: -2% بازدهی 28 روز: 45% بازدهی 42 روز: 42% بازدهی 56 روز: 26% با ارسال این گزارش در کانال و گروه های بورسی از سهام خود حمایت کنید🌷 🇮🇷@dndir
-
احسان
#وغدیر شاخص بورس 20 هزار واحد مثبت . حداگثر 20 درصد نمادهای پرتفو مثبت و حدود 80 درصد پرتفوی سهامداران منفی و صف فروش !!! واقعا که هنر میخواد اینجور وقت و سرمایه و پول مردم را هدر دادن . البته خود کرده را تدبیر نیست .
-
اقتصاد با سهم آشنا
تولیدی و صنعتی درخشان تهران(#پدرخش) صورت های مالی سال مالی منتهی به 1404/12/29 (حسابرسی شده) @Ashenaholding_rasht ✅ افزایش 7 درصدی درامدهای عملیاتی 12 ماهه 1404 در مقایسه با دوره مشابه (از مبلغ 1,571,484 میلیون ریال به مبلغ 1,682,386 میلیون ریال رسیده است) ✅افزایش 28 درصدی سود خالص 12 ماهه 1404 و تحقق سود 405 ریالی به ازا هر سهم ------------ 📈 بورس ایران 📊بازارهای جهانی 🌐اخبار تحلیلی بازار ✅کانال خبری تحلیلی هلدینگ اشنا - شعبه رشت 🆔 @Ashenaholding_rasht
-
Mahdi_Fundamental
#وسدید سلام دوستان به نظرم در حال حاضر نه خرید کنید نه فروش، بالاخره بازیگر و حقوقی حرو_م لقمه سهم مجبور میشه سهم رو بالا ببره. فقط صبر صبر صبر. این سهم از لحاظ فاندامنتال چیزی کمتر از شپلی نداره. فوق العاده پرپتانسیل هست، ولی چه کنیم که گیر انسانهای پلیدی افتادیم، فقط صبر تا انشاالله بتونیم حقمون رو از سهم بگیریم. فقط با صبر و اتحاد سهامداران یه دفعه ورق برمیگرده. توکل بر خدا
-
مهدیه افراشته
ی سوال منطقی از جنابعالی میپرسم سوال بنده از متن خود جنابعالی هست فروش شرکت فرمودین دو همت ارزش بازار کمتر از سه همت خوب حالا چطوری شپنا سهمو از چنگ ما درمیاره مگه ما عقل تو سرمون نیس متوجه نیستیم خوب ما پول حق رو واریز میکنیم این یک دوم خود ما خریداریم کی میخواد سر ما کلاه بزاره برادر گرامی این کجاش نقشه شومیه وقتی کدال در اختیاره و گزارشات رو دیدیم و متوجه هستیم شصفعا ارزشش بالاتر از طلا برای ماست من ترسم اینه شپنا قدر سهمشو ندونه 😂😂😂😂 یا صندوق که ما ارزوی خروجش رو داریم بره پول جور کنه بیاد رو سر ما 😅😅😅 اقا کجای کاری برادر اون زمون گذشت کسی مگه میتونه بیاد سهم ما رو از چنگ دربیاره ظاهرا فراموش کردین این صفحه همه متخصص هستن شما خیلی دیر تشریف اوردین ما خیلی وقته داریم میگیم سهم مفته
-
کانال ترید بورس
گزارش بد #خاور سهم را صف فروش کرد