جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
مهدیه افراشته | mehdiaf
۱۲:۰۴:۴۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

ی سوال منطقی از جنابعالی میپرسم سوال بنده از متن خود جنابعالی هست فروش شرکت فرمودین دو همت ارزش بازار کمتر از سه همت خوب حالا چطوری شپنا سهمو از چنگ ما درمیاره مگه ما عقل تو سرمون نیس متوجه نیستیم خوب ما پول حق رو واریز میکنیم این یک دوم خود ما خریداریم کی میخواد سر ما کلاه بزاره برادر گرامی این کجاش نقشه شومیه وقتی کدال در اختیاره و گزارشات رو دیدیم و متوجه هستیم شصفعا ارزشش بالاتر از طلا برای ماست من ترسم اینه شپنا قدر سهمشو ندونه 😂😂😂😂 یا صندوق که ما ارزوی خروجش رو داریم بره پول جور کنه بیاد رو سر ما 😅😅😅 اقا کجای کاری برادر اون زمون گذشت کسی مگه میتونه بیاد سهم ما رو از چنگ دربیاره ظاهرا فراموش کردین این صفحه همه متخصص هستن شما خیلی دیر تشریف اوردین ما خیلی وقته داریم میگیم سهم مفته

لیست اخبار