مثال همین #وبصادر صف خریده الان. جا داره بیاد بالا بیشتر سهام بازار بالای 100..150 درصد رشد داشتند ولی وبصادر تو این صعود بازار 40 درصد رشد داشته.. سهمت جاماندست رشد شارپ نداشته یا محدوده کف هست نفروش @pishgoo404
-
s a
ثشاهد حقوقی از بقیه حقوقی ها یاد بگیره فقط به فکر مدیریت خودش نباشه به خدا مردم گناه دارن
-
احسان
#شتران سلام . مگه شما هنوز نفروختی ؟ ( عجب ) - امروز کل سهام شتران را فروختم چون خیلی شل کن ، سفت کن داشت . برای شبندر هم چند تا سفارش فروش گذاشتم و دستم روی شاسیه ، صف خرید که برسه به حدود 50 میلیون حداقل 80 درصد سهامم را خواهم فروخت . - یک احساسی بهم میگه شبندر بالای 1000 تومن خطریه و نباید خیلی طمع کرد !!! - از طرف دیگه همون احساس بهم میگه انس طلای 3800 تا 4000 دلاری خیلی فرصت خوبیه و نباید از دستش داد !!! برای همینه که میگن در بازار سرمایه نباید احساساتی شد .
-
🌈
#فماک سلام خانم افراشته ما به تحلیل های شما دلگرمیم برگردید سهامیاب کارش اشتباه است ماچکارکنیم
-
حسین بخششی
#خودرو *فوررری/ سازمان حمایت: قیمت های جدید ایران خودرو همچنان معتبر است 🔹 پس از اظهارات قایم مقام وزیر صمت درباره بررسی دوباره قیمت خودرو، گمانه زنی هایی درباره احتمال لغو افزایش قیمت محصولات ایران خودرو مطرح شد. 🔹 سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان اعلام کرد این برداشت صحیح نیست. 🔹 به گفته سازمان حمایت، منظور از اظهارات اخیر، اصلاح فرایند قیمت گذاری خودرو بوده و نه لغو یا بازنگری قیمت های جدید ایران خودرو. 🔹در همین حال، وزارت صمت اعلام کرده نسبت به افزایش اخیر قیمت خودروها معترض است و از سازمان حمایت خواسته اسناد مربوط به قیمت ها را بررسی و سازوکار جدیدی برای تعیین قیمت خودرو تدوین کند. 🔹 بر اساس اعلام سازمان حمایت، جلسات کارشناسی برای طراحی مدل جدید قیمت گذاری اغاز شده و پس از نهایی شدن، پیشنهادها برای بررسی و تصمیم گیری به شورای رقابت ارسال خواهد شد.*
-
Kian1one | کیانوان
📈شاخص کل بورس 📆1405/04/06 اگر موج قبلی صعودی بازار بورس رو در نمای هفتگی بررسی کنیم میبینیم در میانه رشد دو بار اصلاح داشتیم که هر دو بار مدتش دو هفته بود! 1. هفته سوم و چهارم شهریور 1404 2. هفته دوم و سوم ابان 1404 بعد از اون چون اصلاح قیمتی شدید تر بود از 27 دی ماه تا 2 اسفند بازار اصلاح کرد ولی اون هم متشکل از دو اصلاح دو هفته ای بود: هفته اخر دی و هفته اول بهمن هفته اخر بهمن و هفته اول اسفند فقط بینش دو هفته رشد رو داشتیم که ترکیب این 6 هفته همون موج اصلاحی بزرگ زمستان سال قبل رو تشکیل میده 💡از این اصلاحات دو هفته ای که تا حالا 4 بار توی شاخص کل شکل گرفته میشه این برداشت رو کرد که اگر الان هم بازار اصلاحی بکنه مدتش 2 هفته باشه پس در همین هفته میتونه پرونده اصلاح بازار بسته بشه تا ترکیب اصلاح هفته قبل و این هفته فرصتی برای لگ صعودی بعدی بسازه پس این هفته یک هفته مهم برای بورس بحساب میاد *در ضمن حکایت نرخ بهره از نظر ما زمانی منتشر میشه که بازار روی سقف خودش برسه… 🎁دوره رایگان بورس کیان ❇️فول پکیج بورس کیان 🎓اکادمی کیانوان 🚀ازبازارجلوترباشید… 🆔️ @kian1one 🌐 www.kian1one.ir https://t.me/amoozesh_kian1 https://t.me/kian1one/6701
-
دانشگاه بورس
#چکاپا تایم هفتگی جنایتی که در سال های 1393 1399 1402 در بازار سهام افتاد به این سادگی قابل فهم نیست. شاخص کل بورس تقریبا روی 25 نماد بورسی می چرخه، بقیه بازار اصلا معلوم نیست تو شرکت ها چه خبره!
-
ثشرق تا حالا کسی از این سهم سود کرده والا همه ی اونایی که الانم فروشنده اند با ضرر دارن میفروشن حتی اونایی که 4،5 ساله این سهم رو دارند
-
bob
#وتوکا این سهم رو حقوقی میاره تا زیر 210 و بعدش 200 خلاصه حقوقی بیماری داره
-
💠 سامان تحلیل 💠
🔸 وزیر اقتصاد: ازادسازی سهام عدالت پس از بیش از یک دهه توقف، تابستان امسال اغاز می شود ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil https://t.me/Samantahlil
-
مهدی پیروزفر
فملی چه حجم سنگینی فملی ،حدود600 ملیون،سهمش رو ندارم منتظرم حمایت فردا رو ببینم ،احتمالا حممایت بشه و دو تومن ازدست نده،اگه اینگونه بود،حتما میخرم یه مقدار هم اختیارخرید برج 5،6 میخرم