جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
TorK | tork_1351
۱۲:۱۴:۴۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

#وپترو یه تعدادی سهامدار خرد که ما هم جزو همونا هستیم وقتی سهامدار یک سهم میشیم دوست داریم مواردی اتفاق بیوفته که دوست داریم و هر روز مثبت بشه ما هم سود کنیم و خرپج بزنیم حقیقتا این اتفاق نیچ وقت نمیوفته یک سهم در روند پیش رو متاثر از خیلی موارد رفتار خاص خودش رو داره که بعضا حتی بازارگردان هم نمیتونه تاثیری روی سهم بزاره کلا با تارگت دادن موافق نیستم چه به ورود چه به خروج یه مدت پیش یکی میگفت گفتم نقره بخرید چراموندید تو این سهم حالا نقره از اون موقع منفی شده وپترو مثبت اینکه میگید چرا حقوقی وپترو میفروشه واسه شخص بنده سوال بنیادی نیست که تاثیر در موندن یا رفتن از وپترو باشه باید چندین ایتم رو نگاه کرد و اینکه اصلا چرا وپترو میخریم ؟ میخریم که حقوقی نفروشه ؟

لیست اخبار