الومینا فردا منفیه و پس فردا یه منفی به مثبتی داریم
-
Hk هادی
خنصیر افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی
-
📈تحلیل سهام 📊
#دلر عدد p/e برابر 9٫1 می باشد گزارش 3 ماهه خوبی میتونه بده جهش عالی 👌
-
بورس۲۴ | Bourse24
«توسن» از ازمون اختلالات بانکی سربلند بیرون امد به گزارش کدال نگر بورس 24، در پی بروز برخی اختلالات در سامانه های بانکی کشور طی روزهای اخیر، سازمان بورس و اوراق بهادار در نامه ای مستعجل و محرمانه، خواستار شفاف سازی فوری شرکت توسعه سامانه های نرم افزاری نگین (توسن) در خصوص اثرات احتمالی این رویداد بر عملکرد و سوداوری شرکت شد. https://www.bourse24.ir/news/358731
-
NoavaranAmin
صنایع بسته بندی ایران (#فبیرا) گزارش #فعالیت_ماهانه (#خرداد_1405) دوره 1 ماهه منتهی به 1405/03/31 سال مالی منتهی به: 1405/09/30 @NoavaranAmin ✅افزایش 13.8 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با ماه گذشته ✅رشد 161.99 درصدی فروش خرداد 1405 در مقایسه با خرداد 1404 ✅رشد 89.99 درصدی فروش 6 ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته تحلیل بیشتر در: @NoavaranCodal
-
تحلیل نو
https://t.me/Samantahlil/102819 #تاپیکو را قبل خدمت دوستان عرض کرده بودم که به شدت جذاب هست. اما یک شرکت کوچکتر هلدینگ #شستا هست که به شدت پرتفوی جذابی داره و اونم #صبا هست. هم سود سال قبل شرکت ها در دلش هست هم ارزش امروز امثال #تاپیکو و #تاصیکو و #فملی که تمام صندوق ها دنبال خریدشان هستند. این وسط صبا مالک #وبملت و #وتجارت و سایر بانکی بیمه ای هاست که سنگین در پرتفوی خودشان #شبندر #شپنا و #شتران دارند پس شاید دلیل خرید سنگین اشخاص حقیقی در این نمادها امروز کمی مشخص باشه. سلامت باشید.
-
محمد امین حیدری
سصفها بنظر تا چند پایین میاد
-
پول هوشمندصندوق طلا
🔵#کهربا هفتمین #خرید_حقیقی در قیمت 154,076 ( 1.62% ) ساعت: 16:20 59نفر هر کد میانگین 64 میلیون تومان مجموعا 3,788میلیون تومان قدرت خریدار: 0.7 م.سی روز: 0.5 | سرانه حقیقی: 93 م.سی روز: 70 قیمت پایانی 154,991 ( 2.22% ) @fundSmartMoney2 1405/04/06
-
پول هوشمندصندوق طلا
🔴#کهربا بیستمین #فروش_حقیقی در قیمت 154,076 ( 1.62% ) ساعت: 16:20 16نفر هر کد میانگین 149 میلیون تومان مجموعا 2,379میلیون تومان قدرت خریدار: 0.7 م.سی روز: 0.5 | سرانه حقیقی: 93 م.سی روز: 70 قیمت پایانی 154,991 ( 2.22% ) @fundSmartMoney2 1405/04/06
-
استاد چلوکباب خورده بازار
#شلیا من نمیفهمم چهدخاک خورده بازاری که نمیدونه سقف جدید زدن یعنی توی اون عدد معامله بشه و حجم سنگین بخوره. اینکه 1000 دونه سهم روی 1200 تومن خرید و فروش بشه این میشه سقف جدید؟ به این میگن نویز. عدد نویز هیچ اعتباری ندارد و هیچ استنادی جایز نیست به این عدد
-
م ا
اروند حقوقی اولین اردر فروش راخودش میزاره .سهامدار هم میترسه میره تو صف فروش .به نسبت اهرم الان باید 9700 تومان باشه .دیگه 5900 فردا جای خرید است .نه فروش .ولی بازم دست سیاست حقوقی است با کد حقیقی میاد تومیدان فروش !فردا نترسید.