#درازک 🔋 سیگنالی که کف قیمت اعلام شد ولی خیلی ها ساده رد شدن امروز ترکونده سود 25 درصد 💰 💰@bours_online
-
Ichimoku Ichimoku
پکرمان احتمالا بعد مجمع اگر بره بالا
-
Only God
دی طرف ماشین 500میلیونی رو بهش به 2میلیارد میفروشند اون مونده و حرف و حدیث مردم به دوستش میگه بیا وانمود کن ماشین رو 10میلیارد خریدی بعد خودم مجدد ماشین رو به 10میلیارد ازت میخرم مدعی میشه ماشین رو 10میلیارد فروخته و 8میلیارد سود کرده بعد مجدد همون ماشین رو ده میلیارد خریده اینطوری حداقل میگه در معامله اول 8میلیارد سود کردم برای معامله دوم هم خدا بزرگه مجدد همین کارو انجام میدم اینطوری بدون اینکه یک ریال به حسابش اومده باشه یا ماشین فروخته باشه یا چیزی عوض شده باشه میگه 8میلیارد سود کردم سهام ودی فروخته میشه بعد به همون قیمت خریده میشه سهام دماوند فروخته میشه بعد به همون قیمت خریده میشه سهام وبوعلی فروخته میشه چند ماه
-
Arian Bourse
#قثابت بنظر در حال پولبک به خط گردن الگوی سروشانه معکوس باشد حمایت معتبر حوالی 250تا265 تثبیت بالای 340 سهم را بسمت محدوده 500 خواهد برد 6تیر
-
محمد دشتی
#شصفها طرف من هیچ کدوم از شماها بی خرد نیست طرف حرف من مدیرعامل 100پدر شصفها هس که بار مالی برا سهامدار خرد ایجاد می کنه این افزایش سرمایه میگه یا پول بیاورید بدین ب ما یا از گردونه خارج بشید خب لا… Shi شرکت تولید فروش خوبی داره چرا جیب مارو میزنی اینه جواب چند سال صبر ما
-
Ichimoku Ichimoku
پکرمان 11 مجمع داره پنجشنبه این هفته
-
فملی هر زمان مجمع بود چند روز قبلش ؛ سهم بسته میشه ؟
-
bob
#ولصنم باسلام بعد از منفی شدن شیران نوبت سبز شدن ولصنم این بازی 5ساله حقوقی سهم.
-
سجاد احمدی
غگل مجمع قیمت سهم الان مشخص حتی سود سهام گذاشتن قبل مجمع اجازه شکستن سقف 770 نداره اینا عدد بازگشایی بعد مجمع چیدن کل شناوری دست خوشدون همه چی تصویب میکنن
-
شتران چند ساله داریم میگیم هدف اول فلان عدد، هدف دوم فلان عدد بازارگردان شتران اصلا محترمانه در بازار بورس رفتار نمیکنه، سهامدار رو ترغیب نمیکنه به ورود ، سهامدار قدیم رو هم دق داده نوسان گرفتن تنها کاریه که میکنه من نمیدونم چه مرجعی باید ورود کنه به این رفتار سرمایه هزاران نفر رو بلاک کرده و درحال نوسان گرفتنه فقط در بورس سهم هایی خواهان دارن که رشدشون مشهود باشه هرکسیو نزارید در راس کار، صبر سهامدار هم تمام میشه…
-
مصطفی
#وبملت دوستان از حجم خوب خرید حقوقی و ارزش معاملات گفتن!ولی نکته اصلی اینه که قدرت فروشنده نزدیک 2.7 برابر خریدار بود این یعنی خروج پول.تازه سهمم نزدیک مقاومت هست یعنی فردا معاملات خوبی نخواهد داشت.مگر اینکه محدوده صف فروش حمایت بشه!البته اینا مربوط به تحلیل تابلو هست .معمولا اخبار قویتر از تحلیل ها عمل می کنند.متاسفانه