جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| dayan3325
۱۳:۵۰:۴۲ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

شتران چند ساله داریم میگیم هدف اول فلان عدد، هدف دوم فلان عدد بازارگردان شتران اصلا محترمانه در بازار بورس رفتار نمیکنه، سهامدار رو ترغیب نمیکنه به ورود ، سهامدار قدیم رو هم دق داده نوسان گرفتن تنها کاریه که میکنه من نمیدونم چه مرجعی باید ورود کنه به این رفتار سرمایه هزاران نفر رو بلاک کرده و درحال نوسان گرفتنه فقط در بورس سهم هایی خواهان دارن که رشدشون مشهود باشه هرکسیو نزارید در راس کار، صبر سهامدار هم تمام میشه…

لیست اخبار