#شصفها طرف من هیچ کدوم از شماها بی خرد نیست طرف حرف من مدیرعامل 100پدر شصفها هس که بار مالی برا سهامدار خرد ایجاد می کنه این افزایش سرمایه میگه یا پول بیاورید بدین ب ما یا از گردونه خارج بشید خب لا… Shi شرکت تولید فروش خوبی داره چرا جیب مارو میزنی اینه جواب چند سال صبر ما
-
راد
#وسدید خدا وکیلی این شرکت کلاه ب ر دا ر با ما بازی کرد و روح روان ما رو داغون کرده باید حتما تو مجمع حضور حداکثری داشته باشیم.باید ج بدن بابت قیمت سهم و نحوه بازگشایی و افشا ها و افسر
-
مدیریت مالی
#شپلی هم مثل شمواد فروش خوبی زد در خرداد 14516 میلیارد ریال فروش داشت. در فروردین این عدد 9820 میلیارد ریال فروش زدو اردیبهشت 8055 میلیارد ریال بود 16044 میلیارد ریال 3 ماهه فروش داشته است.عدد 6 ماهه 47437 میلیاردریال بود و فروش خوبی در 3ماهه اخیر زده است @managefiscal
-
🥇کارگزاری سی ولکس🥇
🚀 رستاخیز سی ولکس در بهار؛ وقتی محدودیت ها مانع موفقیت نمی شوند! 💫در شرایط محدودیت عرضه کاتد مس و محصولات فولاد مبارکه، سی ولکس بار دیگر ثابت کرد موفقیت ، حاصل هماهنگی و یک دستی صدر تا ذیل مجموعه، تخصص و خودباوری است. 🏆 حفظ رتبه نخست بورس کالا 📈 رشد 148 درصدی درامد عملیاتی و 273 درصدی سود خالص عملیاتی در سه ماهه نخست سال 🔥 رشد خیره کننده 513 درصدی درامد عملیاتی و 3148 درصدی سود عملیاتی در خردادماه 📉 کاهش هزینه ها و افزایش بهره وری ⬆️ ارتقای 30 پله ای جایگاه در بورس اوراق بهادار و این تنها بخشی از یک موفقیت بزرگ است…💪 🏅سی ولکس، تنها دارنده جایزه تعالی ملی سازمانی در میان تمامی کارگزاری های کشور، همچنان با قدرت در مسیر پیشتازی گام برمی دارد و استانداردهای جدیدی از عملکرد در بازار سرمایه را به نمایش می گذارد. بهار ، فصل رستاخیز بود و تابستان داغ سی ولکس در راه است؛ مسیر رشد ادامه دارد… 🌱 منتظر اخبار بالنده و درخشان خانواده سی ولکس باشید✨ #کارگزاری_سی ولکس 🔵 قله ارزش افرینی پایدار 🔵 🌐 www.seavolex.ir 🆔 @seavolexbrokeragefirm
-
AR G
وبملت فردا با اخبار بهتر امروز و اتمام حاشیه دیشب ، فردا اگه مثبت بشه تعجب نکنید . هم اهرم و هم وبملت رو حمایت خودشونن و فردا احتمال برگشتشون کم نیست .
-
رالی
طی معاملات روز 6 تیر شاخص کل با 15452 واحد رشد 5.176 میلیون واحدی شد. نمادهای #تاپیکو ، #وبملت به ترتیب بیشترین ورود و خروج پول را داشتند. 🔘 #وسنا بیشترین قدرت و سرانه خریدار بجز عرضه اولیه ها را داشت.
-
سیسکو حق تقدم هایی که در زمستان 1404 خریداری کردید هنوز قابلیت معامله ندارد. سامانه دارا را ببینید. اگر دو تا سیسکو داشته باشید، یعنی هنوز اضافه نشده است. ملاک اعداد کارگزاری نیست. بلکه سامانه جامع ذینفعان است.
-
بورس خوب
#شپدیس
-
asrebazar.com
🔺 صنایع ریالی در صدر جدول بازده شاخص های صنعتی قرار گرفتند 🔹بررسی داده های مربوط به شاخص های صنایع فعال بورس نشان می دهد، در پایان مبادلات نخستین روز هفته، میانگین بازده شاخص صنایع به 0.04 درصد رسید و از میان 40 صنعت فعال بازار سهام، 22 صنعت با رشد همراه شدند. 🔹در معاملات امروز، صنایع «فنی و مهندسی»، «استخراج نفت و گاز به جز اکتشاف» و «محصولات چوبی» بیش ترین رشد شاخص و بازده روزانه را به ثبت رساندند. 🔹همچنین 20 صنعتی که تا پایان هفته گذشته موفق به عبور از سقف تاریخی شاخص خود شده بودند، در جریان مبادلات امروز نیز هم چنان بالاتر از قله تاریخی خود به معاملات ادامه دادند./سنا @asrebazar
-
بتا سهم
#غشوکو در فروردین 353 میلیارد ریال و اردیبهشت 900 میلیارد ریال و خرداد 1261 میلیارد ریال فروش داشت 3 ماهه 2515 میلیارد ریال فروش داشته است 2.5 برابر مشابه قبل بود
-
ایروانی ارشد کسب وکار
موج شفاف بگوییم خودرو لیدر بازار نیست…موج هم لیدر اهرمی ها نیست امروز جهش شتاب همگرایی با موج از دست داد. وبصادر وپالایش ها صف خرید بودند. پاینده سالم باشید