در جدول و نمودارها سود ناشی از اجرای استراتژی بر روی تمامی قراردادهای اختیار معامله صندوق کهربا اورده شده است. منظور از کاوردکال این است که دارایی پایه را بخرید و اختیار خرید (call) دارایی پایه را بفروشید. تمامی این معاملات را می توانید در داخل یک سیستم معاملاتی مربوط به بورس کالا انجام دهید، زیرا انجام معاملات در چند بازار مختلف در یک سیستم تجمیع شده اند. در نمودارها محور افقی قیمت دارایی پایه در سررسید است و محور عمودی درصد سود بدست امده از اجرای استراتژی است. دقت کنید که قیمت دارایی پایه در سررسید عددی قطعی نیست و شما با تحلیل خودتان و با فرض یک قیمت می توانید بر روی نمودار مشاهده کنید که با انتخاب هر یک از اختیارهای خرید چند درصد سود می توانید کسب کنید. #کاوردکال #صندوق_کالایی #کهربا
-
bob
#ولصنم باسلام بعد از منفی شدن شیران نوبت سبز شدن ولصنم این بازی 5ساله حقوقی سهم.
-
سجاد احمدی
غگل مجمع قیمت سهم الان مشخص حتی سود سهام گذاشتن قبل مجمع اجازه شکستن سقف 770 نداره اینا عدد بازگشایی بعد مجمع چیدن کل شناوری دست خوشدون همه چی تصویب میکنن
-
شتران چند ساله داریم میگیم هدف اول فلان عدد، هدف دوم فلان عدد بازارگردان شتران اصلا محترمانه در بازار بورس رفتار نمیکنه، سهامدار رو ترغیب نمیکنه به ورود ، سهامدار قدیم رو هم دق داده نوسان گرفتن تنها کاریه که میکنه من نمیدونم چه مرجعی باید ورود کنه به این رفتار سرمایه هزاران نفر رو بلاک کرده و درحال نوسان گرفتنه فقط در بورس سهم هایی خواهان دارن که رشدشون مشهود باشه هرکسیو نزارید در راس کار، صبر سهامدار هم تمام میشه…
-
مصطفی
#وبملت دوستان از حجم خوب خرید حقوقی و ارزش معاملات گفتن!ولی نکته اصلی اینه که قدرت فروشنده نزدیک 2.7 برابر خریدار بود این یعنی خروج پول.تازه سهمم نزدیک مقاومت هست یعنی فردا معاملات خوبی نخواهد داشت.مگر اینکه محدوده صف فروش حمایت بشه!البته اینا مربوط به تحلیل تابلو هست .معمولا اخبار قویتر از تحلیل ها عمل می کنند.متاسفانه
-
شاهین
#وبملت /// باسلام دوستان نگران نباشید تارگت شاخص در مرحله اولی 7200 وبعدا 8400 هدفش میباشد. این اصلاحهای جزیی در روند صعودی، نشانگر ، فتح تارگتهاست. موفق و پر سود باشید.
-
مهدیه افراشته
#شصفها جناب دشتی رفتین حتی در سهم شپلی هم مشکلتون رو مطرح کردین 😳
-
بورس۲۴ | Bourse24
عملکرد مثبت «رنیک» در سه ماهه نخست 1405 به گزارش کدال نگر بورس 24، شرکت جنرال مکانیک که با نماد «رنیک» در بورس اوراق بهادار تهران معامله می شود، گزارش فعالیت ماهانه منتهی به خرداد 1405 خود را منتشر کرد. https://www.bourse24.ir/news/358694
-
چکاپا یه عده فک کردن در142تومن فرصت خریده حقوقیش میدونه که بازار ریزشی هسته وسهماشو قالب خریداران میکنه اونم درمثبت3 حداقل 15درصدی باید ریزش کندتاخریداران توزخم این سهم بمونن
-
گنبد آسمان
خودرو و خساپا با اون قیمت های کذایی و چند میلیاردی محصولاتش و اینهمه پول، ولی سهامش زیر 100 تومن و حوالی 50 تومنه از رشد بورس جامونده و حتی لنگر سایر سهم های مارکت هم شده.
-
روح اله افشار
فزر دوشنبه صبح پرواز گرفتم با پسرم داریم میایم تهران حدود 4 5 روز تهرانم واسه کارای فروش موتور و ماشین اضافم حق تقدم خرید ماشین و موتورم با خانواده بزرگ فزر هر کی خواست زیر همین پست کامنت بزاره فروش ماشین و موتور 50 تومن زیر قیمت بازار ، به دلیل مهاجرت به فزر بسم اله