جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| karbar2255
۱۳:۴۹:۴۸ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

چکاپا یه عده فک کردن در142تومن فرصت خریده حقوقیش میدونه که بازار ریزشی هسته وسهماشو قالب خریداران میکنه اونم درمثبت3 حداقل 15درصدی باید ریزش کندتاخریداران توزخم این سهم بمونن

لیست اخبار