ثاخت منم امروز یک میلیون سهم اضاف کردم
-
سهام و سرمایه گذاری
#وساپا 700 تومان صف فروش است سهم مقاومت 693 تومان را شکسته و بازیگر فعلا میخواد به این عدد پولبک بزنه نا گفته نماد عدد 700 خودش یک مقاومت روانی محسوب میشود احتمالا فردا بر میگردد مقاومت 761 تومان هم به راحتی شکسته میشود کسانی که تمایل به خرید به دلیل واگذاری بلوک خساپا و شرکت در مجمع سالیانه که این ماه برگزار میشود دارند میتوانند پله ای از صف فروش امروز بررسی کنند 1405/4/6 @rohamtn
-
رمپنا رمپنا را دست کم نگیرید. ارزش بازارش حدود 100 همت است، اما در صورت های مالی تلفیقی حدود 200 همت سود ساخته؛ یعنی شرکتی با این مقیاس، هنوز در بازار درست قیمت گذاری نشده است. برای مقایسه، فملی با ارزش بازار حدود 2300 همت، نزدیک به 150 همت سود ساخته. این اختلاف نشان می دهد رمپنا اگر درست دیده شود، ظرفیت رشد جدی دارد. مخصوصاً در شرایطی که بورس انرژی هر سال عمیق تر می شود، جریان نقدینگی نیروگاه ها بهتر می شود و کشور ناچار است به سمت توسعه نیروگاه های تجدیدپذیر، سیکل ترکیبی و زیرساخت برق حرکت کند.
-
ومدیر عزیزان تحلیل رو ببینید احتمالا از فردا سهم مثبت خواهد بود پر سود باشید
-
مهدی محمدلو
شپدیس بازم تاکید میکنم به دید کوتاه مدت خرید شپدیس پیشنهلد میدم تکنیکالی حداقل 30 % یه ماهه
-
حمید
#اروند احتمالا گزارش خوبی برای خرداد میدن ومیزنن زیرش میبرنش بالا.حالاکی گزارش خردادبیادالله اعلم
-
200dat
#شصفها لواش و بربری راهی که بورس تو چند سال رفت را یک شبه رفتند و بیشتر از همه سهام سود دادند و به یک باره 100درصد رشد کردند!
-
روح اله افشار
فزر من که از خدامه فزر بشه 7 تومن پول ماشینو بزنم بکنمش فزر انشالا همه بتونن فزر بخرن لذت بودن در خانواده بزرگ فزر رو ببرن
-
مهدیه افراشته
ادبیات جالبی ندارین خودتون چندین بار اینجا پیام گذاشتین و دیدین کسی استقبال نکرد و همش دارین تکرار میکنید دوست گرامی پیام شما دیده شده نیازی به تکرار نبوده و نیس. یه جوری در مورد افزایش سرمایه صحبت میکنید انگار اولین بارتون هست شنیدین و ظاهرا تا بحال پولی بابت هیج افزایش سرمایه ای واریز نکردین که انقدر زحمت براتون هست ما هممون همین هستیم ثروتمند نبستیم اما این همه …. خوب نیست بله شما فک کنین شپنا دزد هست شما چرا با دزد ها همراهی کردین اگه میدونستین اگه انقدر مطلع هستین چرا تو سهم موندین. و چرا با وجود اینکه افزایش سرمایه اعلام هم شده بود و سهم هم همیشه صف خرید هم داشت خارج نشدین و حتی بعد از کنسل شدن دفعه اول مجمع هم فرصت خروج یا حداقل سبک کردن سهم بود چرا کاری نکردی اینها همه میشه مدیریت سهم یعنی با توجه به جیبتون و سهمی که دارین وزن بدین و سهم داشته باشین پس خواهشا نه به جایی انگ بزنید نه چیری خودتون در درجه اول مقصر هستید والسلام بهتره جواب بنده رو ندین چون هیج توجیهی عملکرد شما نداره خودتون هم میدپنید چون مشخصه که میدپونید این سهم ارزشش رو داره که حق ها رو بخرید و گرنه خیلی راحت میفروختین میرفت و یا سبک میکردین چرا این کار رو نکردین چون دلتون نیونده ی سهم بفروشین چون میدونین این سهم طلاست پس برین پول جور کنین بیارون روی سهم سهمای دیگت رو بفروش بیار رو حق
-
م رحیمی
اهرم دیروز جمعه 👇👇👇 سلام،البته که بازار روند صعودی داره اما طبق تحلیلی که چهارشنبه در همین صفحه قرار دادم خدمت دوستانمون
-
علیرضا ن
الان یه هفته هست که بازار داره در این محدوده درجا میزنه ولی سهام کوچیک که همگام با شاخص رشد نکرده بودند تو این یه هفته روزی منفی 3 درصد کاهش داشتند… اخه این انصافه، شاخص میره بالا شماها به اندازه شاخص بالا نمی برید، موقعی هم شاخص درجا میزنه زودتر و بیشتر از شاخص نزول میکنید 😔