جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
علیرضا ن | alireza.njii
۱۳:۲۷:۱۶ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

الان یه هفته هست که بازار داره در این محدوده درجا میزنه ولی سهام کوچیک که همگام با شاخص رشد نکرده بودند تو این یه هفته روزی منفی 3 درصد کاهش داشتند… اخه این انصافه، شاخص میره بالا شماها به اندازه شاخص بالا نمی برید، موقعی هم شاخص درجا میزنه زودتر و بیشتر از شاخص نزول میکنید 😔

تعامل (Eng) 5.0
لیست اخبار