✔️#پارسان پارسان بزرگترین هلدینگ پتروپالایشی در بورس است و میتوان گفت جزو 10 سهم برتر ایران محسوب میشود. سهمی که بهتر است همیشه در پرتفوی داشته باشید، مگر اینکه خلافش ثابت شود. تکنیکال : ریسکهای کلان باعث شده این سهم در رشد اخیر بازار عقب بماند و برای سهامداران چندان جذاب نباشد. اما اگر به دنبال نقطه ورود خوب هستید، محدوده 21300 تا 23000 ریال برای خرید عالی است. ✅@Mosbat_sabz [🍀]
-
بورس۲۴ | Bourse24
✅ پیشتاز در رشد، مقاوم در ریزش 🎯 سرمایه گذاری در طلا تنها به دنبال کردن روند قیمت ان محدود نمی شود؛ نحوه مدیریت دارایی ها، استراتژی های سرمایه گذاری و کیفیت بازارگردانی می تواند نقش مهمی در بهبود تجربه سرمایه گذاری ایفا کند. 🚀 بررسی عملکرد صندوق طلای «زر» نشان می دهد این صندوق در دوره های اصلاح و افت قیمت، کاهش ارزش کمتری نسبت به طلای فیزیکی 18 عیار تجربه کرده و در مقابل، در دوره های رشد بازار توانسته بازدهی بالاتری برای سرمایه گذاران خود ایجاد کند. 💎 نتیجه این رویکرد، عملکردی متمایز بوده است؛ به گونه ای که در ماه های اخیر بازدهی صندوق زر حتی تا دو برابر طلای فیزیکی 18 عیار نیز رسیده است. 🛡زر؛ صندوقی که تلاش می کند در روزهای سخت، محافظ سرمایه باشد و در روزهای صعودی، فرصت های بیشتری خلق کند. ⏰ معاملات صندوق زر شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12:00 تا 17:00 به صورت پیوسته انجام می شود. 🖥 کافیست نماد «زر» را در سامانه معاملاتی کارگزاری خود جست وجو کنید و به راحتی سرمایه گذاری در طلا را تجربه کنید. 📞 02154906 🆔 @OmidInvestmentBank
-
مهدی پیروزفر
بیدار از متصدیان صندوق بیدار و مسیولان اقتصادبیدار توقع داریم نسبت به بازارگردانی صندوق عملکرد بهتری داشته باشد،این نمیشه 14درصد حباب منفی داره بعدسریع میره صف فروش،اونوقت جهش فارابی باحباب منفی کمتر،دراستانه صف خرید!!! اکثر ماها مشتری کارگزاری اقتصاد بیداریم باادامه این روندمنفی دربازارگردانی سهم ،هم ازصندوق خارج میشیم وهم ازکارگزاری
-
شپنا شپنا سهم خوبیه ولی یهویی جای صف خرید با صف فروش عوض میشه احتمالا توی این هفته شاهد اصلاح سهم خواهیم بود
-
فملی دوستان کسی می تونه توضیح درستی بده ک سهم ک میره مجمع خوبه یا بده و این ک میگن مثلا سود مجمع 37 درصد چطور؟ من خودم از این سهم مبلغ بالایی دارم و تا الان منفی 10 هستم میخوام ک اگه مجمع رفتنه به طور قطعی خوب نیست با منفی بکشمش بیرون ک لااقل بیشتر ضرر نکنم. در ضمن دارم سهامداری کوتاه مدت هم میکنم. ممنون میشم یکی تخصصی جواب بده.
-
زشگزا بیشتر از نصف صعودش رو پس گرفت اینه بازار بورس کل سرمایه و جوونیمون حیفش شد
-
مهندسیِ پول 💵
🟢 رشد 15 هزار واحدی شاخص بورس 🔹 شاخص کل بورس با رشد 15 هزار واحدی در پایان معاملات امروز به 5 میلیون و 176 هزار واحد رسید. 🔸 شاخص کل (هم وزن): 54 واحد مثبت 🔹 ارزش معاملات: 357800 میلیارد تومان 🔸 تورم خرداد ماه 62 درصد شد 🔹 شایعه سود بانکی 40 درصدی تکذیب شد 🔸 همراه اول سهام "اخابر" را فروخت 🔹 عرضه بلوکی سهام #شفادارو فعلا متوقف است 🔸 ادامه پذیره نویسی واحدهای صندوق سرمایه گذاری در نماد (#مسگون) 🔹 نمادهایی که افشای الف خوردند ؛ #وبوعلی #ثباغ 🔸 تعلیق نمادهای معاملاتی #رانفور و #کگهر ؛ این دو نماد حداکثر تا 17 تیر تعلیق شدند 🔹 همتی: 3.7 میلیارد دلار برای واردات کالاهای اساسی و دارو تامین شده است 🔸 نمادهای سیمانی در رالی اخیر، جزو بهترین ها بودند و حالا پس از بازدهی خوبی که به سهامداران خود دادند، وارد فاز استراحت شده اند 🔹 پس از مدت ها، ارامش به مجمع ابنیه بازگشت / حذف بند «ابهام در تداوم فعالیت» پس از 5 سال #ایران_قوی🇮🇷 #ایران #طلا #نقره #بورس #سهام #نماد #نوسان #سود #سهم #اوراق_بهادار #درامد #اخباربورس #صندوق #رکورد #بازگشایی #ورود #پول_حقیقی #توقف #پذیره نویسی 🆔 @Bit402 💸
-
مجید ح
#شلرد بزودی تحلیل فاندامنتال دقیقی از شلرد ارایه خواهد شد کار خوبی نکردی
-
کیا فاخرنیا
#اهرم #وبملت #فملی دقت کنید سهم های بزرگ و پر تراکنش بازار دقیقا مطابق متن بالا عمل کردند برای همین عرض میکنم که بازار سه شنبه دو هفته پیش در چارت های من تمام شده بود. بازار با توجه به کندل سه شنبه تحت هیچ شرایطی سناریو فیک اوت یا یک بالا و ایجاد سقف جدید و ریزش را نداشت که ب صراحت عرض کردم احتمال چنین سناریو #صفر هست.
-
• کارگزاری مبین سرمایه •
🔭دیده بان جدید سبدگردان داریک منتشر شد 👀 دیده بان پیشنهادی شرکت سبدگردان داریک در قسمت «اسمارت واچ» سامانه اسمارت پلی اماده افزودن به دیده بان سامانه معاملاتی اسمارت است. ✔️ مشاهده جزییات دیده بان: 🪙smartplay.ir ✔️ اموزش چگونگی استفاده از دیده بان پیشنهادی: 🌐 club.mobinsb.ir ---------- مبین سرمایه کارگزار هوشمند 🌐@mobinsb #اسمارت پلی #اسمارت واچ #سبد سهامی #داریک #دیده_بان https://smartplay.ir/ https://smartplay.ir/market-watch-details/100 https://club.mobinsb.ir/academy/content-details/12402?utm_source=telegram&utm_medium=social&utm_campaign=newsdetails-social-telegram-post-int&utm_content=newsdetails-12402-post
-
های وب وااوووو های وب منت گذاشتی رو سرمون صف فروش نکردی اصلا راضی به زحمتت نیستیم بخدا