جزئیات خبر | فروم
بازگشت به خانه
| mahan101397
۱۳:۳۶:۵۳ ۱۴۰۵/۰۴/۰۶

فملی دوستان کسی می تونه توضیح درستی بده ک سهم ک میره مجمع خوبه یا بده و این ک میگن مثلا سود مجمع 37 درصد چطور؟ من خودم از این سهم مبلغ بالایی دارم و تا الان منفی 10 هستم میخوام ک اگه مجمع رفتنه به طور قطعی خوب نیست با منفی بکشمش بیرون ک لااقل بیشتر ضرر نکنم. در ضمن دارم سهامداری کوتاه مدت هم میکنم. ممنون میشم یکی تخصصی جواب بده.

لیست اخبار