مالک اتیه تبریک به مدیران مالک اتیه بهترین عملکرد در دو سال اخیر…
-
محمدرضا حسن زاده ماچیانی
فسازان حیف این سهم حالا گزارش 3 ماهه بیاد مشخص میشه
-
محمد گندمی نصرابادی
سبزوا 10روزه منفیه چه خبره
-
شستا درود، شاید برای تجدید ارزیابی اماده مبشه
-
DR
اهرم دوستان طبق تجربه دارم میگم معمولا بعد این چنین روزی فردا اولش قفل صف فروش نمیشه رنج میزنه
-
💠 سامان تحلیل 💠
بیشترین حجم معاملات به تاریخ 6 تیرماه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 🆔 ادرس کانال های سامان تحلیل: تلگرام بله روبیکا 🌐سایت کارگزاری بانک سامان : https://samanbourse.ir ☎️ مرکز تماس و پشتیبانی: 43024000 - 91001347 💠در مسیر تحلیل،اگاهی و تحول… 💠 https://rubika.ir/samantahlil https://t.me/Samantahlil
-
بورس۲۴ | Bourse24
✅ پیشتاز در رشد، مقاوم در ریزش 🎯 سرمایه گذاری در طلا تنها به دنبال کردن روند قیمت ان محدود نمی شود؛ نحوه مدیریت دارایی ها، استراتژی های سرمایه گذاری و کیفیت بازارگردانی می تواند نقش مهمی در بهبود تجربه سرمایه گذاری ایفا کند. 🚀 بررسی عملکرد صندوق طلای «زر» نشان می دهد این صندوق در دوره های اصلاح و افت قیمت، کاهش ارزش کمتری نسبت به طلای فیزیکی 18 عیار تجربه کرده و در مقابل، در دوره های رشد بازار توانسته بازدهی بالاتری برای سرمایه گذاران خود ایجاد کند. 💎 نتیجه این رویکرد، عملکردی متمایز بوده است؛ به گونه ای که در ماه های اخیر بازدهی صندوق زر حتی تا دو برابر طلای فیزیکی 18 عیار نیز رسیده است. 🛡زر؛ صندوقی که تلاش می کند در روزهای سخت، محافظ سرمایه باشد و در روزهای صعودی، فرصت های بیشتری خلق کند. ⏰ معاملات صندوق زر شنبه تا چهارشنبه از ساعت 12:00 تا 17:00 به صورت پیوسته انجام می شود. 🖥 کافیست نماد «زر» را در سامانه معاملاتی کارگزاری خود جست وجو کنید و به راحتی سرمایه گذاری در طلا را تجربه کنید. 📞 02154906 🆔 @OmidInvestmentBank
-
مهدی پیروزفر
بیدار از متصدیان صندوق بیدار و مسیولان اقتصادبیدار توقع داریم نسبت به بازارگردانی صندوق عملکرد بهتری داشته باشد،این نمیشه 14درصد حباب منفی داره بعدسریع میره صف فروش،اونوقت جهش فارابی باحباب منفی کمتر،دراستانه صف خرید!!! اکثر ماها مشتری کارگزاری اقتصاد بیداریم باادامه این روندمنفی دربازارگردانی سهم ،هم ازصندوق خارج میشیم وهم ازکارگزاری
-
شپنا شپنا سهم خوبیه ولی یهویی جای صف خرید با صف فروش عوض میشه احتمالا توی این هفته شاهد اصلاح سهم خواهیم بود
-
فملی دوستان کسی می تونه توضیح درستی بده ک سهم ک میره مجمع خوبه یا بده و این ک میگن مثلا سود مجمع 37 درصد چطور؟ من خودم از این سهم مبلغ بالایی دارم و تا الان منفی 10 هستم میخوام ک اگه مجمع رفتنه به طور قطعی خوب نیست با منفی بکشمش بیرون ک لااقل بیشتر ضرر نکنم. در ضمن دارم سهامداری کوتاه مدت هم میکنم. ممنون میشم یکی تخصصی جواب بده.
-
زشگزا بیشتر از نصف صعودش رو پس گرفت اینه بازار بورس کل سرمایه و جوونیمون حیفش شد