انصافا حقوقی خساپا هم خوب خریده من که خوشبینم
-
گرگ وال استريت
#شاخص_بورس گاهی هم یه سر به حسیر بزنید 518
-
میخ پول | بورس تهران | MIKHEPOOL
🟡 بیشترین نوسان مثبت 🟡 #سینرژی، #لذیذ، #وثخوز، #ثنظام، #بالبر، #پدرخش، #ثنوسا، #کارام، #سنوین، #وتوس، #سیلام، #ریشمک، #پرسپولیس، #اباد، #بزاگرس @Mikhepool | میخ پول
-
میخ پول | بورس تهران | MIKHEPOOL
🟡 بیشترین سرانه خرید 🟡 #وسنا، #پالایش، #ثروت، #پاکشو، #صبا، #ویستا، #شلرد، #ابنوس، #بپویا، #فارمانی، #شمس، #سیستم، #شستا، #غشوکو، #برلیان @Mikhepool | میخ پول
-
میخ پول | بورس تهران | MIKHEPOOL
🟡 بیشترین ارزش صف فروش 🟡 #اروند، #فملی، #سهگمت، #افق، #فزر، #تکنو، #سفارس، #ولاعتماد، #خراسان، #غبهنوش، #ساوه، #سصوفی، #خاور، #وساپا، #سبهان @Mikhepool | میخ پول
-
محمد دشتی
#شصفها مدیر عامل شصفا جیره خور شپنا ه Biپدریا بهتره بگم 100پدر قصد داره حق های ما رو ها ولی کنه ما سهام دار قدیمی نقدینگی نداریم مجبور یم حق ها بفروشیم یا بریم حراج مفت از چنگ مون در بیارن اخه کدوم شرکت 2.8همتی که ماهانه 2همت فروش داره 1.5همت پول افزایش سرمایه میگیره جز اینکه نیست شوم داره
-
بورس طلایی️️
#حتوکا تا اینجا 15 درصد داده.امروز ورود پول هوشمند داشته؛ نگهداری. اهدافش سهم را امشب عرض خواهم کرد
-
بورس طلایی️️
#حتوکا 2048 حمایت داره کسایی که ندارند منفی هاشو میتونند بخرند دو پله ای تا حمایت 6 تیر
-
بورس طلایی️️
#حتوکا مثبت 3 بسته شد 💚
-
نسیم بیرانوند
وبملت نکات مهم اخر وقت ویملت : 1. صف فروش تقریباً کامل جمع شد. اگر به عرضه و تقاضا نگاه کنید: فقط 2.3 میلیون سهم روی 1288 مانده بود. فقط 3 سفارش فروش در صف بودند. این دیگر صف فروش واقعی نیست. صبح چند میلیارد سهم در صف بود، اما در پایان بازار تقریباً همه ان جذب شد. 2. حجم معاملات بسیار بالا بود. حجم معامله: 15.278 میلیارد سهم میانگین حجم ماه: حدود 12.5 میلیارد سهم یعنی حدود 22% بیشتر از میانگین ماهانه معامله شد. وقتی سهم نزدیک حمایت با حجم بالاتر از میانگین معامله می شود، یعنی نبرد جدی بین خریدار و فروشنده در جریان بوده است. 3. حقوقی باز هم خریدار جدی بود. خرید حقوقی: 6.981 میلیارد سهم فروش حقوقی: 3.73 میلیارد سهم خالص انتقال مالکیت: 3.25 میلیارد سهم از حقیقی به حقوقی این عدد کمی نیست؛ یعنی بخش بزرگی از عرضه حقیقی ها توسط حقوقی جذب شده است.
-
کجایی زندگی
#سبزوا طبق خبری که الان رسید این مبلغ 58 میلیارد تومان از حساب شرکت خارج شده، و شرکت نیز در هفته گذشته حدود بیست نفر از پرسنل قدیمی خود را بدون هیچ دلیلی در این اوضاع اخراج کرده، شواهد بیانگر یک اتفاق خیلی بد در شرکت هست، البته با روی کار امدن مدیران نالایق انتظار میرفت کار شرکت به اینجا برسد